最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 10 月 14 日

 
 

∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼

今日我去左做義工,,,''

媽媽迫架-口-''

唔去唔得T^T...

好似係去左曹公潭..

係上午,,,

我去左教個D人去射箭+v+..

教左7-8個左右...

我問有無人要去試..

點知..

無人答我- -''

感我就自己同個一個人去自己玩啦..

佢地就睇住我地玩..

wakakaka...

我d箭法真係勁啦(^0^)v

中左中問呀xD

同我一齊玩個個義工佢向我挑戰WO..@.@!!!!

佢話WIN左佢有布丁食...(好味呀>W<)

但同樣地..我LOSE左我要請佢食...=口=..

之後我就答應左佢-3-..

死...

佢同我同分TIM...''

大件事喇...=口=!!!!

係最後一箭到..

我比佢高出左3分...xD

因此我有布丁食...

哇卡卡...=]

∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 56 | »