∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼
今日我去左做義工,,,''
媽媽迫架-口-''
唔去唔得T^T...
好似係去左曹公潭..
係上午,,,
我去左教個D人去射箭+v+..
教左7-8個左右...
我問有無人要去試..
點知..
無人答我- -''
感我就自己同個一個人去自己玩啦..
佢地就睇住我地玩..
wakakaka...
我d箭法真係勁啦(^0^)v
中左中問呀xD
同我一齊玩個個義工佢向我挑戰WO..@.@!!!!
佢話WIN左佢有布丁食...(好味呀>W<)
但同樣地..我LOSE左我要請佢食...=口=..
之後我就答應左佢-3-..
死...
佢同我同分TIM...''
大件事喇...=口=!!!!
係最後一箭到..
我比佢高出左3分...xD
因此我有布丁食...
哇卡卡...=]
∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼
|