∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼
各位大大的朋友們...
中秋節快樂呀xD
∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼
今日...
我比媽媽...
迫左出去沙田呀=口=
倍我D 堂弟 and 我家姐去睇野..
好無奈囉...
完全係唔準時囉...
要我地白白感等左1個鐘....
本身7點開始..
等呀等...
哇...
8點啦- -...
8點先開始囉....
等到我地都無曬忍= =..
結果...
我地8點30走左....
之後旦旦打黎...
我就叫佢黎我屋企到興祝中秋...
Kaka...
我地食完飯飯之後...
我就同旦旦落左樓下公園到玩喇...!!!
玩玩下...
@o@,,,,!!!!
蜂蜂打黎wo...!!!
原來佢仲係到燒緊野食=~=''
仲問我黎唔黎tim...
我諗...
唔係呀ma...
我媽媽點會比我出夜街咩= =..
出得都無咩可能啦= =...
我媽媽感好人...
佢會比天都趺落黎啦= =...'''
唔珪點都好...
多謝你ge心意啦@v@...
∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼
_______**可愛爆了>//////<
|