∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼
今日上pe堂堂個時...
沙.....沙....沙sir佢...
佢係到同我地係到講運動會個d野- -||||
點知做佢講左一堂...
又唔知第一堂個時會好凍-3-...
d風吹理黎...
我凍到傻左..
只係係到同呀稀係到傾計...
一路傾..
我一路凍- -|||
係最後個堂..
佢同我地係到玩...
玩...
玩拉筋....
拉左勁奈- -..
拉到我有dd痛...
就係感...
拉拉下...落堂...
就感完左我今日ge PE堂 - -'''
上完堂就同fd佢到講我地沙sir sir lo-3-v
∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼
______**琴日晚黑影架我幾中意e張呀!!!! @v@v
|