今日先打番...
之前自己太懶無打好奈=﹏=''
如有不是...
我在此說聲{{{對唔住呀}}!!!
講番今日...
今日溫書溫死左..''
溫左好奈...''
仲未溫哂.=口=''
睇黎...
我e次統測死得啦>口<'""
唔理呀...
我要努力...我要比心機...
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
今日做左d好白痴ge野= =''
就係對住個書架對左2個鐘= =
係到左汁汁右汁汁...
感就汁左2個鐘= =''
有小小覺得自己膠膠地...''
不過見到個書架整整齊齊好開心>33333<
我感講唔係話之前好亂呀..''
只係我中意d野整整齊齊咋+v+
今日我下一個決心....就係唔再主動感去搵亞由...
等佢自己黎搵我..''因為之前我唔搵佢...佢一定唔會搵我...''
因此我就做左件感ge事= =''我係咪好傻...''但係佢都係6-7點左右搵我...''
|