| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 12 月 23 日 星期五  |
工展會  |
分類: 未分類 |
今日一朝早俾兩位家姐嘈醒咗
兩條友仔日日嘈
我都已經習慣咗
但係佢哋今日一朝早嘈真係好罕有
佢哋由七點幾嘈到十點幾都未完-.-
之後阿媽又嘈埋一份-.-
跟著二家姐去咗補習先靜番一陣
家姐番嚟之後就去工展會
其實我真係唔想去
嗰度逼到死
佢哋又未嘈完
過到去我都係做炮灰
結果我都係俾人拉咗去-.-
去到竟然冇嘈:O
不過都係悶死我
第一日嘅聖誕假期已經係咁
真係唔敢想像跟著嘅會係點呀~
|
2011 年 12 月 16 日 星期五  |
| 2011-12-16 |
分類: 未分類 |
今日有reading period 但係唔記得咗
又問ella借番上次嗰本書
不過佢今朝好似好繁忙咁
到bio
小弟已經頂唔順條英文人喇~
堂堂都要嘈
講d嘢又唔好笑~
超級討厭英文人:-P
希望今年上埋佢d堂之後以後都唔使上佢堂
CL
終於要test lu
做剩一條先同我講times up
冇嘢講
中史
又要quiz
好彩今朝問咗陳家熙借份嘢嚟睇先至合格:D
revision嗰陣完全唔知發生咩事-.-
中文
派聖誕夜嗰篇
真係激死我
原本可以攞7分
點知錯咗4個字
扣咗0.5分-3-
小弟好俾心機寫嫁-3-
放學嗰陣
Jenny同周天朗響度噴水
整到小弟好想玩埋一份
不過執嘢就有我份-.-
下次搵個人嚟俾我噴下先XD
study group
都冇人嚟
於是就好早走咗
但係咁難得唔使咁早番屋企
梗係hea下先啦~
於是小弟就去咗搵聖誕禮物送俾人
搵咗成個半鐘先搵到一份比較好
不過都係未買
決定聽日先買lu~ |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|
|