聽日就開始exam啦~
但係都係冇咩exam來臨嘅feel-.-
今次比平時仲懶得多;b
唔知今次會考成點呢
最驚係eng,chin,econ,hist,chis,LS,geog
哈哈:D
所有理科嘅我都完全唔識擔心:P
我簡直就係天生理科人:D
話說我今日去補習
由兩點補到五點-.-
其實去到都只係做paper姐
都唔可以話係補習嘅~
不過d paper真係好難
(對我嚟講)
open cloze死晒-.-
不過補習後段先好笑
有幾個細路嚟補習
有個細路問阿sir
'阿sir,可唔可以關細d個冷氣呀,我好熱呀'
聽到呢句
我笑咗XD
跟著miss入咗嚟
阿sir話'你好凍ar, 好凍你就著衫啦'
個細路又話
'我唔著衫呀,我好熱呀,關咗部冷氣佢啦'
跟著miss就話
'你唔著衫咪除衫囉'
個細路又話'我都冇著衫又除咩衫喎'
跟著嗰d省略...
個細路最後俾miss玩死咗XD
宜家d細路真係好搞笑呀~
至於尋日嗰段影片我都係搵唔到嘅
好對唔住~ |