| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2012 年 1 月 21 日 星期六  |
| 獨行俠的故事(上) |
分類: 小故事 |
今日我想講一個故事俾大家聽
呢個故事係關於一位獨行俠嘅
從前有個獨行俠
佢個外表同普通人都係無異嘅
佢個樣好cool
佢都係要番學
但係佢向來都係獨來獨往
所以俾人叫佢做獨行俠
佢亦都冇乜存在感,經常俾人無視
佢冇乜朋友
響小學都只係識到少少朋友
不過上到中學之後就冇再聯絡lu~
佢響中學都依然係咁樣
學校旅行嗰陣
雖然有d人都會發現佢嘅存在
但係玩完之後,佢就會好似平時咁樣俾人無視
佢見到d人哋一齊玩得咁開心
佢都想同大家玩埋一份
佢都係有少少內向,唔敢去
佢只可以嘆息點解佢自己會有心無力
其實佢自己都好想好似大家咁樣玩
但係可能d人覺得佢太cool
所以驚咗佢掛
都冇乜人肯去接觸佢
咁跟著落嚟佢嘅下場係點,就要睇大家點寫啦~
|
2012 年 1 月 20 日 星期五  |
| 旅行 |
分類: 未分類 |
今日學校旅行日
本身我係好期待嘅,但係估唔到係咁無聊lo~
悶死我喇~
到大埔山郊野公園
其實都唔係好凍姐,都唔知d人著咁多咁厚嚟做乜
著短袖都冇問題
朱興同衡爺一齊嚟透爐
點知要透三次-.-
第一次,俾朱興整熄咗
第二次,衡爺整熄咗
第三次,嚿紅色炭精燒溶咗都未著-.-
到梁敬攞咗嚿白炭精過嚟先掂-.-
d叉唔夠,所以我同黃銘共用一支
只不過我都係食咗好少嘢
玩game
我嗰張嘢細到乜咁
肯定係俾人遺忘咗,到最後先記得我嘅存在啦>3<
玩第一次嗰陣
俾冼正然同梁敬各捉住一隻手同一隻腳
跟著仲要Ella幫手撕貼紙
咁都要搞成兩,三分鐘先得-.-
(我當然響度不斷掙扎XP)
第二次
我走開咗,冇乜人發覺;P
張貼紙最後都冇俾人撕落嚟:P
其實d問題晨早俾我,何正鈞同阿叔搵到晒
只不過我哋扮唔知姐
跟著落嚟都好悶下
真係一次幾悶嘅旅行
不過最估唔到嘅係
兩點幾就散band
得閒得濟,冇嘢好做
又響屯市亂咁行
悶死咗,亦都攰死咗
如果可以玩耐d就好啦~
BBQ用咗好多時間呀:(
心中總是有點不是味兒的
你講得一d都冇錯
響夜晚度行真係別有一番風味 |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 16 | »
|
|