'對唔住'呢三個字,我哋大家都好熟
只可惜嘅係,我哋愈嚟愈少聽
隨著我哋嘅成長,呢三個字逐漸響我哋生活中消失
人愈大就愈要面
做錯事自然唔想道歉,自己去咗道歉即係去認低威,好冇面姐
我相信好多人都會咁樣諗
但係今日,我又搵到個人係唔怕醜咁嚟道歉
呢人真係愈嚟愈少
其實我覺得要道歉嘅話
只需要一句真誠嘅'對唔住'就已經夠
無論千言萬語都唔及佢咁勁
所以,其實我原諒人都係好簡單
只要一句真誠嘅'對唔住'就夠
今日終於都回復正常啦~
好開心:D
起碼唔驚冇人陪
唔使好似自己玩咁悶
其實今日係應該可以唔使留去補習
但係我唔知
跟著又去咗
悶死我-.-
你為我生活增添了色彩
幸好上次的事沒有破壞我們之間的關係
看來用BW主題曲來形容我宜家嘅情況係正確嘅選擇
(如果想聽可以去番9/1 嘅日誌)