今日真係好~訓幾耐都得!! 一起身就開左部機(日日都係咁嫁喇) 開左機就上msn喇... 唔知點解突然好想玩跑online= = 咁就上左去一玩就玩左幾個鐘... 玩玩下有個人add我...(我唔識既) 我就問佢邊個...佢話網友(仲要係女黎既) 咁就做左fd... 到左7點...我就做功課!! 諗諗下~咁多野要做...(今次死緊喇= =) 有人同我講聽日要交人文~有人又話6月先交...好亂>< 直到依家就打日記喇...!!