今日一番到學校又係抄功課... 抄完先知又有野未做完... 日日都好『忘』~ 今日數學小測~英文又有... 派埋默書tim...d分數好嚇人...就係食蛋喇ka 中文小測都ok喇... 英文小測派番比我地改!! 我既一身真係好彩...英文25/50...= =岩岩合格!! 就放學有個週會~有人讀文章...又要領『掌』果d!! 有個人冇番~咁岩佢又要上去囉『掌』 中文老師叫我幫果條友上去囉= = 嚇鬼死...好彩最後唔洗上姐~ 放學又一個人自己走...好可憐呀!!