today!
系施淨文ge生日!!<<生日快樂>>牙!!!!
唉!!!!都吾知why她可以咁ge!!!
唉!!都吾知点講佢!!!!!算!!!!
上中文堂!!默書吾識!!!
科学堂!!!做hw!!!!!!!!!!
小息..冇野玩!!!
英文堂..默書又吾識!!!!!
數学...好慘!!!!
小息............
中史!!几好笑!!!!
音樂!!!唉!!!!!!!
食飯!!!!!
班會好悶!!!!!!!
放学!!!打波!!!!!
我覺得佢好似..L....E...左果個人!!!!
唉...吾好牙!!!我會死的!!!!!
打到5点几就走!!!!!!
今日吾系好开心!!!
因為知左一d野!
好唔happy!!
唉!!!
唉!!!
唉!!!
|