TOday!
系我啊mother ge生日...呀!
因為我好窮牙!!
so!!!講左<<生日快樂>>!!!
遲D補返送比mother!
杜振鴻...今日約我地去打波!!!
但我仲有好多Hw末做!!!!!
到左3点几.....我就落左去張兆芝屋企....等杜振鴻黎!!!
我地黎都系為左睇佢條女!!!
但我地等到4点几就落左去打住先!!!!
之後我地系咁打比杜振鴻都冇人聽!!!!!!
so..我地打到5点几就冇打...
去食飯!!!!!!!!
果时打比佢!!!佢聽啦!!!!
原來系發生左一D事!!!所以先冇黎到!!!!!!
之後我地食完飯!!!玩左一陣!!!!
去綱吧搵班男仔!!講返比佢地知!!!!
希望佢地...............啦!!!!
之後...返到屋企...9点几啦!!!!
就傾電話啦!!!
傾到1点几就冇傾!!!!
訓教!!!!
|