hi,我咁多日都無咩野做,去親友屋k到都係打機,仲係表哥到住左2日@o@不過都幾好玩
我呢幾日係咁畫畫,yes,比我練到好勁,家下學緊畫景,wow,正
不過因為狂畫畫ga關係= =.......d功課....都做左4分1@@
我要令我ga畫技勁d,無計啦= =
無天生ga妙手,就用後天泥保上啦,大家都要努力呀!
呢幾日去左表哥到^^豆到好多m,正呀,好好玩
唔知你地豆左幾多錢呢^^新年快樂
今日朗誦完之後同呀黃淫淫講火影d野,仲買左一d火影ga模型^^
好開心呀,仲去埋食m記,^^不過壓力仲未消除哂,反而仲要朗誦多一首c= =
天呀~~~~唔好玩啦,呢2首c都好多字ga啦~ ~= =
我琴日比人正到哭,果次係我入左f1咁耐第一次咁大聲罵人,= = = =~~~
不過係佢地逼我,佢地成班友好過份,係咁拉我,令我係咁撞去locker到
之後原來我成身好多地方瘀左= =唉~~~算啦,佢地都係玩下姐~~
做人最緊要係開心,所以我成日攪gag@@,好過癮@@
仲有唔好念得咁,許x傑有首歌ga歌詞講得好岩"應緊記自愛"記得呀><!!
我永遠都會為自己攪gag!!!
唉~~因為太大壓力ga關係,要溫書,攪到好少on sorry
但今日想講ga唔係呢d野,我今日又聽到害人不淺大話exciting講野= =
佢今日放學話"葉善玲叫你以後唔好煩佢~~"
我都唔知真定假,今之佢講真定講假我都唔清楚,
= =但就算係咁都好似係我煩d= =