考得幾好^^仲有五十幾秒... ...都唔錯啦!
但我一真煩擾ga事都未清楚,只有隨緣吧=0=~
笑忘書
http://www.youtube.com/watch?v=CeeKb_NHBoI
餘震
http://www.youtube.com/watch?v=d_rxG0rFC14
好聽!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
最後我都有d野想講:
原來我比好多人昆左好耐,
到e家我都唔清楚是真還是假,
只知天外有天,人上有人,局中有局!
我的心好傷... ...
=0=唉!真係唔知點做~~~