首先,係到同1號講對唔住,
我講左d野令你好唔開心,/.\
我唔知你會咁唔開心,sorry!
希望你可以原諒我!~~~/.\
我考試ga成績好大波幅
中文(一) 51.5
中文作文 61
英文(一) 唔講得
英文作文 唔講得
咩屎 73(39+34)
綜合人民 唔講得
仲有我會再努力,唔會令呀sir失望!
我琴日學左畫畫,好正!
1:讀一卷晝,不如行1cm路
2:對cow彈琴
3:食屎呀笨,唔食就笨,食左都笨,但唔食比食仲笨...咁你食唔食呀!~~~
4:你信唔信我"but"你條根拿(根:子孫根)
5:於友盡信,於家盡義,於國盡忠,於葉善玲........盡愛@@(好yeah@@)
呀係wo,你地玩咩games??我就有玩css,跑
琴日聽到話咩"肛門有什麼用處,是用來cut屎 ,"攪到我............
好驚........=0=收音機都有呢d野
佢地仲話一年一度....
真係"好彩"=0=
等我問你地d野
東甩ga爸爸係邊個?
答案:東甩個爸爸,東甩個爸爸,多啦a夢(多啦a夢主提曲)多啦a夢
港東出東誇,港西出西誇,港南就出南誇,咁港北出咩呢?
答案:出聲(唐心主提曲:講不出"聲"......)
第三位:我最近愛上左soft drink......y?因為....好飲同飲左之後會開心d XD
第二位:最近愛上左.......睇完之後唔好驚.......睇恐怖片=0=係咪有d自我心理的sm=0=
第一位:我最近愛上左..........我先講一d野先"於友盡信,於家盡義,於國盡忠,於......葉善玲.....盡愛!"
就是愛上了她:D
今日去左打波@@無咩野做係到發表言論姐@@
今日考完試la^^可以鬆一口氣啦^^
哈哈... ...連呢隻龍都鬆一口氣呀@@
送d好型ga圖片比大家la