今日...
我等左11日.
考21科(中文1.2.3.4,英文1.2.3.4,maths1.2,化學,生物,地理,物理,經公,通識,d&t,視藝,中史,電腦...)
今日終於考完啦=)
哈哈^^
後日同d fd去沙灘..xd
邊個去丫?=)
想打大人牌tim..xd
平時好q細.x)
可以放鬆啦..xd
好開心.好唔開心.
我發覺自己唔識拍拖lo=(
...慘啦...又好似玩緊人tim
sorry=