| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 16 日 星期三  |
| 2010-06-16 |
分類: 未分類 |
今日...
同班fd去左沙灘丫..xd
石澳...xd
我去左浮台玩啦...xd
跟住跳落海..
唔久氣..大獲了x(
好在好d fd係旁邊姐x)
玩玩玩...
玩到6點幾7點走lo..
坐巴士坐到頭暈.=.=
哈哈..好好玩丫..xd
下次邊個fd要去沙灘..
一定要叫我丫=)
曬黑左少少=(
唔令仔啦=(
嘻嘻!xd
|
網主回覆
THX=) Posted at 2010-06-17 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX=) Posted at 2010-06-17 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
luckyu 於 2010-06-17 07:27 PM 發表:
cOmmEnt
|
網主回覆
thx! Posted at 2010-06-17 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈=)xd Posted at 2010-06-17 05:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MInGx2 於 2010-06-17 11:46 AM 發表:
Cm` xd
|
網主回覆
THX! Posted at 2010-06-17 04:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MInGx2 於 2010-06-17 11:45 AM 發表:
4
|
網主回覆
今次算悶.xd Posted at 2010-06-17 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嘻.xd Posted at 2010-06-17 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-06-16 10:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|