我鍾意左一個人...而佢系我識左4年ge女仔..其實我系上一年就開始鍾意左,但我一直都冇同佢講..佢根本就吾知我鍾意佢..直到今晚先有膽同佢講..我吾知你會吾會受我溝..但係我永遠都會等你..等到你老都等..呢個女仔系我心目中都系排第一,其實鍾意一個人系咪真系要有理由ge呢..我真系吾知道...我真系好鍾意你架..我吾會介意D人點樣講我..我真心真意鍾意你..