hihi
好耐冇打qz啦....有冇掛住我呢xd
lunch果陣真系好悶囉.....d班d人過哂黎e班玩
我系lunch果陣見到你好似真吾系幾開心咁....真系有d擔心你
今日上完第六堂去左筲箕灣海防考察....番到屋企好攰也