今日又繼續減肥挑戰賽既第5堂la
不過,今堂有d參賽者好驚woo。點解?
因為佢地同我一樣,剛剛去完台北既營養俱樂部考察lo,而台灣最出名係咩?梗係掃街la,掃哂成條街既台灣小食(仲要係3日唔停!!),想唔肥都幾難la
但係,奇蹟就咁出現la,元朗區既Ling Chan經過幾日既台灣搏殺,竟然仲輕左1.8磅,開心到佢彈彈下,最後仲中埋個抽獎呀
不過佢背後原來係好努力架,一日飲4,5杯shake同汁加茶,咁勤力抵佢有好成績la
今個星期既冠軍係邊個呢?就係鳳姐la!!佢同阿Ling做一樣既野,不過就輕左2磅,所以得到神仙水一支! XD
咁我d朋友既成績又點呢?
Maggie,Cherry同阿Kim個個輕左瘦左呀,淨番既Mandy呢?佢重左,但係吋數收左woo
咁即係點?即係佢d脂肪d bye bye肉開始收緊做肌肉la,亦即係,黎緊佢會愈減愈快lo!!
仲有7堂7個星期,大家繼續努力呀!!