又好耐無去my qooza了!!! 我剛剛學了9方呀so happy啊>.< 近來我同我家姐憎在一個人...係f.2的 作左d搞笑的東東...好搞笑的呢!!!
唉!最近很煩...家課...study...等等咁啊! 你地去邊補習架!?! 介紹比我哇!!! maths 好煩哇!