今日講d咩好呢!!!!!!!!
一大清早!!!!!!!!!!無野好做!!!!!!!!!!BROING
一陣睇小說...聚星天華D書真係好好睇架><
我家姐就泥被我煩死喇....我打得好慢..
好耐無反過教會喇..天日就可以反
新年假習慣:
1.2:00上床訓覺
2.無無聊聊
3.家中有糧
4.金銀滿屋 不停發福
5.功課多到似報仇
恭祝各位 身體健康 笑口常開
希望homework可以完成啦><
我係壞o..大家好!! 整左個qooza..係今日完結前及時誕生
留個C.M喇!!! .最好比埋個msn我喇.....
我最中2睇小說,,得閒傾下小說經都五錯加.......主要係Love story!!!
我整qooza既原因係...發洩下..吐下苦水甘喇
我成日比壓力自己..無型既壓力快要壓死我喇
希望你地同我分擔下喇!!!!!!!
cu........
今日就到哩度喇 (下個禮拜同樣時間再見喇><)