今日見到kris好唔開心ar,
上堂都好少出聲,又唔係成日同我傾計,
佢好樣好似好攰咁.
上上吓堂,我見到佢o係枱度寫:
死....
友情,親情,愛情
一切已經逝去.
心也死去....
(我唔係好記得...)
不過我好驚佢唔知有咩事,
後來放學得先知咩事...
估唔到又係友情嘅問題,
希望佢地快d冇事,
比返個成日笑,開開心心ge kris我la~~~
今日有幸同kris去左蛙la 嘅荷花池嘅會所參觀參觀,
我地o係o個度一路食野一路傾計,
得地傾得好開心ar,
又傾左好多野~
蛙la,講d野笑到我同kris死咁濟,
見到kris開心返d,
我都開心d ar.
蛙la,
你真係衰,
成日都對你d蚪蚪咁差,
呢頭生完佢地,
o個頭又話要食佢地,
佢地有你呢個爸爸,真係....
唉....
|