今日,朝早返學好忙ar...
忙d咩?仲有咩ar...
物又係功課...
估唔到我冇返一日學,
就好似同學校生活脫節咁...
不過,我發現有返學o個d都唔好過我好多,
大家都係返到去,忙忙忙...
不過做晒d功課,
又好似冇乜野做咁.
lunch time,為左要作篇文交比miss leung,
作到我頭都大埋.
又冇得練la la添...
今日我先交o個份陸運嘅報名表,
放學,我就同fiona 周圍去問人借P.E 衫,
不過件衫着到我好痕ar...
去到巴街,爆無奈...
好多人...
初頭仲以為擲鐵餅好易...
點知...學極都學唔識...
突然覺得自己好蠢(雖然平時都唔聰明得去邊..)
返到屋企,好悶...
悶到我不停咁諗野...
諗埋d無無謂謂嘅野.
自己開始愈來愈唔中2留o係屋企,
我都唔知點解,
返到屋企好似比人困住咁,
但係我返到屋企又好中2走入房,
o個種一個人靜落黎嘅感覺好舒服,
不過,咁舒服.我又開始亂諗野.....
|