今日學界水運最後一日喔~
本身諗住朝早游完個heat就唔洗游,
點知....
都唔知係好采定唔好采,
竟然比我地第7名入到final,
搞笑爆lo...
尋日我check時o個陣都仲係49秒,
點知今日就游到40秒出黎,
都唔知係我快左,
定係tracy姐計錯....
下午...
食飯.又係m記,
冇計la...本來都想出去食,不過比人點左落黎睇野.
我地買左5包薯條,
然後倒埋一齊食,
不過倒埋之後已經唔想食...
份量多得驚人!!!
比人,人地都唔食,真係唔知m記仲點做落去...呵呵~
唔知點解...游final o個陣,
心情好緊張,
比起heat o個陣輕鬆好多.
小畢其實好想攞獎,
但係...我都幫唔到佢...
可能如果佢同第二個一team,
佢攞獎嘅機會大好多,
真係好對唔住...佢...
佢一定好失望...雖然佢表面睇好似冇乜野...
睇住人地攞獎自己又冇份,
真係唔好受,我就話咁多年都係咁慣晒je.
但係我都唔知佢頂唔頂得順...
希望下年大家再努力過la~
|