| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 15 日 星期四  |
嘻嘻哈哈  |
分類: 未分類 |
嘻嘻..
朝早∼
等呀余佢地..
5個人一齊返..
呵呵=.=
考la...
唔係好難姐..
小息la...
坐左係度..
見到張生一下..
好小∼∼
之後係作文..
易到唔知點講..
用左幾個字就作好2篇..
hahaha..
無野做..
張x寧唔比人訓...
慘..
之後咪係度玩lo
禁就左一日
走la..
出左課室..
miss張叫我比張野佢..
比左..
係5樓望落去..
見到張生.
同呀瑤沖落去..
hahaha
見到張生...
無耐..
佢走左
同呀余佢地11點10至走..
呀余.瑤..嬋去食lunch
我同hei...豬走..
行行下
呀晞話見到張生吖..
嘻嘻 >.<
佢係我地後面..我地行得好快..
但佢仲快過我地...
之後咪慢番lo
唔同佢一部live呀..
wahahaha
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 55 | »
|