∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


今日好.......開心呀!!!!!

係!!!!

今日好鬼開心呀!

早上我地去左樓下食呀!

因為我地媽媽話想去水族博覽館呀!

係動物呀!

不果我就唔係好想去呀!

因為好鬼遠既!

仲要買入場卷既!

D入場卷好貴既!

29蚊呀!

你地話貴唔貴呀!

不果媽媽媽想去既唔係想去買野呀!

佢只係想帶家既may may去呀!

但之俊佢又話塔車唔被帶dog既!

所以我地講左陣!

媽媽就話唔帶佢去啦!

只係我地去呀!

我地就慘啦!

因為又熱又渴呀!

我地又唔識去呀!

所以我地係錦問人呀!

最好剛剛有間飲品店呀!

我地仲係個到飲野呀!

我本來想飲奇異果既!

但係又無喎!我想飲咩佢就無呀!

我就只好飲芒果汁呀!

為後我地就去塔專車呀!

我地等在好內既!

無幾內我地到啦!

我地到左個陣時有好多dog呀!

有好多唔同種既dog呀!

仲有好難睇到既雪dog呀!

不果到有就好燥呀!

因為過到D dog好多都見到D dog就!

旺!旺!旺!

不果D細 dog旺得好好笑既!

因為好尖既!

不果我到開心既!

因為D dog好Q呀!

無幾內我地就走呀!

本來想塔專車既!

但係D卷買曬呀!

要等5:00先有呀!

我地就唔塔啦!

我地見有D hungry,所以就去到一間食店呀!

不果好貴呀!

我就要左沙律呀!

點之..................係................(點之完來唔係呀,似生果多呀!好少渣!)

弄到我被人話呀!

不果為後我地就塔地8鐵呀!

係機場線呀!

我第一次塔呀!

靚就靚呀!

不果好貴呀!

我地就塔青衣轉去塔地鐵呀!

輬轉來轉去!

慘呀!

到左呀!

我地仲食唐水呀!

食完就番居企呀!

食飯盒呀!

今日我都開心既!

 

刊登時間︰2006-07-30 08:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 7 月 29 日  星期六   雨天


係!理幾日都係落雨呀! 滿足

今日日日落雨呀!

所以次次去食早餐!

都會令我地濕既!

所以我唔想去餐呀!

之後我地就係碟店租碟睇呀!

睇老友鬼鬼呀!

又好笑,又好睇呀!

不果就有好多雜呀!

所以睇唔曬呀!

之後就開電腦玩呀!

我地仲睇新排球女將呀!

好好睇既!

你地都睇呀!

我都有追既!

因為真係好好睇呀!

刊登時間︰2006-07-29 06:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 7 月 28 日  星期五   雨天


今日落好多雨呀.........同落好大雨呀! 驚訝

今日落好鬼大雨呀!

但我地都要落街食早餐呀!

我地仲去左表哥食呀!

佢新開無幾內渣!

D野仲好鬼貴既!

所以我地去個陣時唔係好鬼多人呀!

止係好鬼少人渣!

我地食緊野個陣時,出面落好大雨呀!

連裹面都聽到好大既下雨聲呀!

滴!滴!滴!

之後我地向上睇電視個陣時先知原來係黃色呀!

我呀妹好唔想番學打鼓呀!

所以佢好想快D紅色呀!

之後食完早餐就番屋企啦!

番到屋企就無野做,好鬼悶既!

又無野睇!

要等做時先有野睇呀!

無幾內就可以睇啦!

我都無錦悶呀!

睇完就等一陣...................

就可以開電腦玩啦!

好開心呀!

之後就睇呀笨與呀占呀!

好Q既!

你地有無睇呀!

好好睇既!

你地都睇!

係每星期五7點呀!

記住睇喎!

你地睇完可以同番我講感覺既!

 

刊登時間︰2006-07-28 06:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 7 月 27 日  星期四   雨天


今日微係咩日子呀!................. 不安

今日早上我地去食早餐個陣時,落雨呀!

要我既杉濕呀!

不果我都開心既!

因為可以去kfc食呀!

仲有個到靚左呀!

因為前幾日,佢地間店裝修呀!

變得好靚呀!

我呀妹仲買左部數讀幾呀!

佢話好玩個喎!

我就唔係好覺啦!我覺得好悶呀!

之後番到屋企,我仲睇昨日租左既碟呀!

係barlbele少女日記呀!

本來我呀妹同我都覺得好鬼悶既!

但之後就好好睇啦!

睇完就睇我地平時睇開既電視節目呀!

有天國的雞批、同少年大?差,好好睇既!

你地有無睇呀!

之後開電腦,我都有樣開心既!事喎!

不果唔話被你地聽喎!

因為係我地屋企人既秘密呀!

我覺你地都做過既啦!

下次再講多D被你地聽啦!

886!

刊登時間︰2006-07-27 06:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


今日係我婆婆既birthday party呀!!!!!!!好好好開心呀!!!!! 愉快

所以我地落街食呀!

其實我都唔想既!

今日早上因公公來了,所以我地失去飲茶渣!

仲要等位呀!

要等錦久呀!

真激死人啦!

如果唔係深海汁凹,我地都唔駛係到等錦鬼內啦!!

之後,我地等右好鬼內,先有個位渣!

真係食左都補唔到呀

不果最好就係牛飯有糖水食呀!

有腐竹白果呀!

真係好好食既!

仲養顏既!

之後,我地慶祝婆婆既生日呀!

因為我唔係好想行呀!

好累既!

不果我最開心的是可以睇愛情魔髮師!!

刊登時間︰2006-07-26 05:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]