|
vivianLi2006
|
|
暱稱: vivianLi 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
今日好開心呀!  |

今日好開心既!
因為早上可以同爸爸一齊去食早餐呀!
我好開心呀!
因為我好少同佢既!
因佢幾年多左野做呀!
所以多早上都唔同我地一齊食既!
晚上就同!
但見既時間好小呀!
不過之後佢仲同我地去新都城行呀!
我地行左陣呀!
之後我地仲去美味坊食野呀!
D野都好味既!
之他就番居企呀!
但我都唔開心呀!
因為佢D fd叫佢去飲酒呀!
點之就去左打麻雀呀!
我地好唔開心既!
因為佢話飲酒,但實是去打麻雀呀!
不果我地係居企都唔悶既!
因為有野睇呀!
係電視睇左這個夏天有異性呀!
不過我之前都睇過既!
好好睇既!
之後我地仲睇左媽媽租既!
智叻狗仔隊呀!
好好睇既!
有D都好好笑既!
你地都睇下啦!
|
| 刊登時間︰2006-08-06 06:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日比昨日............好好多呀! |
今日我地早上只係食面包渣!
因為媽媽佢話午先去呀!
信片去買書呀!
之後我地都買左d書既!
不果到買唔齊呀!
不果都有樣好既!
係我地唔駛買送呀!
因為媽媽去左吉之島買左呀!
我都好開心既!
之後我地番居企呀!
我地睇媽媽租既好狗先生呀!
好好笑既!
之後我地仲南極物語呀!
佢唔係好睇呀!
佢係好鬼慘呀!
有18隻呀!
最後之有2隻呀!
連我都差點哭呀!
之後我地仲睇新排球女將呀!
好好睇呀!
你地一定要睇呀!
|
| 刊登時間︰2006-08-05 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係咩日子呀!!!!!!!!  |
今日都唔知做咩鬼呀!
掛三號呀!
又大風又大雨呀!
簡直落到唔係人呀!
早上我地當然要食早餐啦!
要食早餐先弄到我地濕呀!
之他午時食完午飯!
我仲要去和姐姐一起去還野被人呀!
我地去個陣時好鬼大風呀!
但之後最衰係姐姐呀!
要去佢fd居企還野被人呀!
我地唔識去呀!
之後幸好吳苑雯佢識呀!
佢仲帶我地去呀!
不果我地好難先去到呀!
途中仲差D姐姐部電話唔見左呀!
幸好姐姐想左個好方法呀!
就係叫我打佢電話,佢跟著D music去混呀!
不果都混到呀!
跟著我我地一直行!
竟落好太雨,但我地只有一把傘呀!
言係我地三個一齊啦!
到左,佢個fd又無帶還被我地姐姐既野呀!
要我地等佢拿番先可以走呀!
之後仲要送吳走呀!
因之佢無傘呀!
今日最衰姐姐呀!
令到我差點無得天國的階梯呀!
不果幸好媽媽有錄呀!
我地睇完少年大鉸差呀!
我地就睇番媽媽錄在既野呀!
之後開電腦齊我既mp3呀!
因為我部mp3唔知點解無感情線呀!
我齊好內都唔得呀!
好煩呀!
我好唔開心呀!
如果你地識做,可以話被我聽既!
|
| 刊登時間︰2006-08-03 07:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日.........好好好開心呀!<早上>  |
今日早上我地同may may去食早餐呀!
佢好可愛既!
因為佢好心野既!
連我地被野佢食,佢都唔鬼食呀!
只係掛住周圍睇呀!
不果佢都好Q呀!
個到個老闆都同我地既dog玩呀!
無幾內我地就走啦!
我地走之前,仲放佢去近既公園玩呀!
不果就係唔係就聞!
為後我就慘啦!
因為要同媽媽去買送呀!
本來媽話想係華潤買送既!
但之後佢都要我去街市買送呀!
係!
我就只好去啦!
買完啦!
就番居企睇老友鬼鬼呀!
個套野好鬼好笑既!
你地都租/買泥睇啦!
無介紹錯既!
之後就..................無咩特別既! |
| 刊登時間︰2006-08-01 06:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 53 | » |