∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天


今日

     今日早上我而為唔駛啦啦隊呀!所以睡得好開心呀!但係!當舸我睡得好開心時,媽媽叫我話今日要啦啦隊呀!佢話琴晚有個同學打被你呀!佢話今日要練呀!弄到要我好早起呀!我好唔開心呀!之後就同唔林小心一起番學呀!我地都無咩練既!多數都係玩既!好好玩既!有玩排球呀!我唔知點解,我現左好鐘意打排球呀!因為我打得多呀!之前我好唔鐘意打排球既!因為好痛既!但係唔知點解我啦啦隊個陣時打得多呀!我好鐘意呀!之後我仲去左M記食呀!我食得好開心既!仲有人叫我地買期呀!係我地個班D同學買既!不果係我地個間呀!仲有好婆呀!我都有買呀!你地話好唔好呀!之後無我就可以番屋企啦!G樓有一間文具店,佢大清貨呀!所以我地有去呀!因為可能有便野買呀!不果當我去個陣,個到D野好貴呀!都唔便既!之後,我就番屋企啦!

                                                           happy

刊登時間︰2006-10-28 05:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天


今日都無咩做過既! 開心

     今日,我都無咩做過既!不果今日要溫好多書呀!因為又要科學小測呀!本來有數學既!不果之後老師話唔駛喎!話下星期先測喎!其實我無溫過科學既!我只係有吳借科學小測卷被我溫呀!因為佢地測左呀!仲有一樣我好唔開心既!係我英交點書唔合格呀!得0分呀!我好唔開心啊!我最唔開心既!係今日要英文集誦呀!仲有3個中四既!人來呀!佢地係無交功課既!之後佢走左呀!老師別洪追番佢地番來呀!之後佢真係追啊!仲追到出校門呀!之後老師讚佢呀!仲話加佢分呀!你地話好唔好呀!我真係都唔知有咩好講呀!我0嘴呀!你地話啦!錦佢到有分,錦我地之前助佢地,又唔見佢加分被我地,真係好唔好呀!今日,都令我好唔開心呀!

 

刊登時間︰2006-10-27 06:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


今日無咩野做呀! 驚訝

今日無咩野做過呀!今日,我因為昨日剪左唔好既髮呀!之後我就和黃談呀!無咩理呀林呀!所以佢氣左我呀!我初時好唔開心既!不果之後都無啦!因為佢原諒左我呀!我好開心呀!之後我最唔開心既係因為明天要上台helloween呀!所以要留下呀!老師留左我地係到呀!左唔理我地呀!只係理D F.1呀!因為今日佢地要心連心呀!又要佢地走左我地先開始呀!要我好遲無番屋企呀!

刊登時間︰2006-10-23 06:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


今日係星期日呀!

昨日,我無寫到呀!因為我有事呀!係我要練啦啦隊呀!不果之後我地番左去先話唔駛練呀!我地又唔想錦快番屋企呀!所以係學校玩左陣,之後左去左雯雯屋企呀!我第一次去,好開心呀!我地仲睇左天空之城呀!不果我地未食野呀!之後我地想去M記既!不果好多人呀!我地無去到呀!我地去左旁既食店食呀!都好既!又唔係好差既!我地之後又係番學校玩既!我無幾內,中一D人又去完營番呀!我地仲見到啦啦隊同我地一齊玩得好開心既!人呀!我地仲一齊玩呀!我地玩左排球、羽毛球、籃球,好開心呀!

今日無咩野做呀!無野講呀!

刊登時間︰2006-10-22 04:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


今日我去旅行呀!

我地去左烏溪沙青年營呀!

今日我係去左旅行,但係都唔係好開心呀!因為個到無咩野玩呀!我地來想去借體育用品呀!不果無呀!之後我地就四圍行下,之後,我地見到我既老婆呀!佢有兩個排球呀!本來我地想問佢借既!不果佢唔借呀!因為佢怕我地會弄唔見左呀!之後要倍呀!所以佢唔借被我地呀!之後我地仲玩左羽毛球呀!因為呀小林見到佢d fd呀!佢 D fd又有呀!所以我地就一齊玩呀!不果玩到無內就唔玩啦!因為好熱呀!之後我地去左活動室呀!個到好舒服既!不果好多人呀!同好燥呀!之後呀林曉見到有遊戲機中心呀!佢就同我既 fd琪琪去玩呀!佢地玩得好開心呀!不果我地其他人就慘啦!係到等佢地呀!我都有等呀!佢他去玩完,之後就去別的地方行呀!我地都一既!有8佢呀!所以我地都玩得好開心既!不果玩到無內,呀林小又話要玩多次 games呀!所以我地就部佢去多次呀!佢地玩完 games,仲有玩別呀!係用手玩的足球機呀!我其實都唔知叫咩名既!之後無機內,我地就要去玩個D好悶既集體遊戲呀!我地唔想既!不果老師要我地玩呀!本來我地去禮堂旁邊既!草地玩既!第一個遊戲就好悶既!話玩估領袖既!不果我地話好底B呀!所以無玩到呀!之後就玩馬留搶球既!不果玩到無內,禮堂就開啦!我地就去左禮堂呀!不果就唔係玩搶球呀!今次我地玩唐黏豆呀!玩得我地好開心呀!不果今次就唔係集體呀!因為有好多個唔玩呀!不果我地都玩得好開心呀!玩到無內就食反啦!個到D食都唔係唔係好好既!不果送就唔好啦!只係好小渣,同都唔係好好食呀!之後我地就去番玩搶球既地方玩番唐黏豆呀!我地玩到好熱呀!不果之後都唔夠人呀!我地又玩搶球呀!不果玩到無內都無玩啦!我地練集接力同跑步呀!因為我係陸運會參加左100米同4成100米接力呀!之後就集隊走啦!不果要番學練英文朗誦呀!我地練左好內呀!仲有個時間個果個死人(行)佢讀好多次都讀唔好呀!弄到我很想打他和話佢呀!不果練到無內到可以番家呀!好開心呀!

刊登時間︰2006-10-20 06:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]