|
vivianLi2006
|
|
暱稱: vivianLi 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
今日___________????????????????  |
今日其實我都無咩野做過喎!唔知點寫好呀!
|
| 刊登時間︰2006-09-24 05:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日................  |
今日,我都無咩做過既!不果我覺得都好好彩既有一件事呀!因為我地老師話如果班分數少過3分就要留堂呀!我地又剛剛最後個堂得3分呀!不果好彩老師只係話班男仔呀!又話到我地,所以我地唔駛留堂呀!只係班女仔呀!班男仔要係明天留堂呀!我都覺得佢地都好慘既! |
| 刊登時間︰2006-09-18 06:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日都係無咩野做過呀!!!!!  |
今日,我好慘呀!因為我昨日發燒呀!弄到我要食藥呀!D藥好鬼難食既!之後,最唔開心既係我番居企時,之後洗頭,我都聽唔到妹妹話佢洗先既!所以我洗左呀!之後佢先話係佢洗先喎!佢又話講左被我聽,但我都聽唔到呀!不果之後我地都無事啦!你地話好唔好!你地覺得我呀妹點呀!我就覺得佢好...................... |
| 刊登時間︰2006-09-17 05:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日真係慘呀! |
今日真慘呀!落好大雨呀!我唔係覺得落大雨慘呀!我只係我個書包凹色呀!弄到我一手色呀!真慘呀!個書包都唔知做咩呀!都唔知係唔係流既!但係我唔妹個果又無事,佢就好啦!個書包無事,我個書包就慘啦!我都唔知點先可以令到佢唔會凹色呀!如果你地知就話被我知啦!
如果知就記住話被我聽呀! |
| 刊登時間︰2006-09-13 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日我好唔開心呀!  |
今日我好慘呀!數學有好多野做呀!又要做功課,又要溫小測呀!真係好唔想讀呢班呀!如果左得選,我一定唔人呢班呀!要做好多野既!仲有呀!放學個陣時,我又要啦啦隊呀!要好遲先反呀!令我好少時間溫書呀!班班都唔駛既!只係我地個班要呀!仲要係每星期測一次呀!唔合格又要重測呀!真係好慘既!我又怕會唔合格,我都唔知自己點解會人左呢班既!我想左想,我d成績又唔係太好,只係中渣,我真係唔想人呢班呀!如果被我時光到流,我一定考差d,我唔想人呢班呀!
|
| 刊登時間︰2006-09-12 06:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 53 | » |