∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


今日係個好特別既日了呀!!!!!!!!!

    今日我地一早就要起(藏)呀!真慘呀!不果係因為我妹同我呀媽要去做d野呀!我好唔想呀!因為要好早起身呀!不果我都好開心,因為我可以去陳小姐居企,因為佢個到做得好靚,我呀妹就去做d野,我呀媽當然去做野啦!你到好久呀!不果之後都走得,但係無得睇青出於藍呀!係我最愛睇既!所以我好唔開心呀!不果我都好開心既!

刊登時間︰2006-08-23 05:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 8 月 20 日  星期日   雨天


今日我好開心呀!!!因為去街呀!

今日,我地一家人去街,我地去左大平山頂,不果就唔係好好呀!因為我地去個陣時無幾內,天就落好大雨,我地行左無內,本來想去別近既商場,但係落好大雨,所以我地無得去別既地方,但係我就好唔開心,因為如果唔可以去個到商場,我就唔可以錦快番居企,因為我好想番居企,不果我地都好快可以走,不果塔車就好內時間,晒我D時間呀!真慘呀!

刊登時間︰2006-08-20 05:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天


今日........本來唔開心呀!.但係..... 開心

     今日早上,我妹妹要番學,所以我要好早起身呀!因為我地要同佢一齊食野,我地去左近既地方食----專家食,我地食完,我地就要去陪妹妹,不果我地d時間好早,所以去左下面既超級市場埋野,仲係到買埋送,因為媽媽只係買魚,所以唔駛去街市,之後媽媽話要去(寵物成),我好唔開心,因為去街就可能唔可以開電腦既!我好唔想去呀!但係都去左,因為我都無得簡,我只有好唔開心去,但我地塔地鐵去,去到,媽媽唔識去,要周團找,不果我地都買左個書包,唔知好唔好既!係齖紫色既!之後我地問個店員,佢話係上面,因為上面有買狗仔既野,我地上到去側係找到寵物店,但都找唔到我地想去既地方,我地仲去左寵物店行,d寵物好可愛呀!有倉鼠,籠貓,好可愛既!之後我覺得好肚痛呀!所以媽媽誠走,但走個陣,我地混到寵物成,我地︼仲睇左陣就走啦!本來好媽睇合野既!但係妹妹唔被買,之後我地就行路番居企,番到居企,完來婆婆番左泥啦!好開心呀!不果佢地番到泥就唱K,弄到我地無得睇野呀!因為好燥呀!我地只好下次先睇啦!

 

刊登時間︰2006-08-19 05:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


今日無咩野做呀!

刊登時間︰2006-08-18 06:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天


今日無咩野做呀! 滿足

今日無野做呀!無野講被你地聽!

刊登時間︰2006-08-17 06:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]