今日,係我既unhappy day呀!你想唔想知呀!等我講被你聽啦!
因為:
1.今日我上第一堂英文課個陣,老師叫我去察黑板,但我唔知D人未抄完呀!所以察
左呀!不果很好唔係察左好多,不果都令到人地抄唔到呀!跟著,D人就係到話我
啦!不果佢地都好好,唔係話得大大,不果我都好唔開心既!
2.今日第二課係上中文呀!好悶既!不果我帶左英文功課去做呀!
但老師唔發現呀!我真好呀!令到我番屋企唔駛做錦多呀!真係好呀!
我時時把中文課來玩既!我都唔上課既!因為上課好悶呀!
所以我好like上蛇中文課呀!
3.我上DT課時,我設計左個作品,但係老師話會唔夠時間做喎!
我就同老師講,可以囉番居企做既!但係老師又唔被呀!之後仲改左我個作品呀!
不果都有D跟我得溝思既!都好靚!
4.之後吃午反時。林都係無咩理我呀!之後,我都係無咩理到佢既!
5.第一堂就係pe啦!我好怕既!因為有D人話穿冬服要穿pe樓既!但我又唔知到,所
以無帶到呀!
不果D人叫我穿夏服既!但又唔得呀!因為我件杉長過件短褲呀!可能會被老師
話既!所以我都唔知點好呀!
穿冬又唔係,穿夏又唔係,我好煩呀!不果最後我都穿左冬呀!幸好老師無
話呀!因為我個fd話如果無帶會扣分呀!
我好怕既!不果無話到,我都無錦怕呀!真係好好彩呀!不果今日要9分鐘呀!累死我啦!
6.※仲有樣野我係唔知點算好既!D人話我同呀!陸家輝好襯喎!但我覺得唔襯呀!
因為我都無係好靚,佢又太short根
本就無可能既!因為我之經有對像啦!不果唔同你地講呀!因為我怕你地8
呀!不果有人知既!就係我個fd,,如果 你知到係邊個先算啦!※
7.仲有呀!我好想吊位呀!因為我旁個條某利好鬼煩呀!前面個果都係呀!煩死啦!
你地點睇呀!覺得我地襯唔襯呀!被D野呀!
|