∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天


今日都係無咩野做過既!

今日,我都無咩做過呀!因為我只係有家中做功課呀!我係唔側係好乖呢!仲有呀!今日我妹妹有得去街呀!佢話去藍田呀!我其實唔係好鐘意去街既!因為好累既!因為你要行呀!不果我有時都想去街既!如果我想去街既話就只係鐘意同 D fd一起去呀!因為我同我D fd投合D既!但係如果你同唔媽佢地去街既話!佢地只係去佢地鐘意既地方呀!唔會理我地鐘唔鐘意既!所以我就好恨去街啦!所以有時朋友叫我去街我都唔係好想去既!因為就係錦啦!今日無咩做過呀!無咩打呀!等下次先同你地講好D啦!不果明天1-5可能我唔打得既!因為我好遲無番呀!媽媽唔被玩呀!

 

仲有呀!昨日係我個 fd既生日呀!我唔記得同佢講呀!所以我今日講啦!祝李湖丹生日快樂呀!

我想個果人能睇我本日詩呀!

刊登時間︰2006-11-12 06:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 11 月 7 日  星期二   晴天


今日

      今日,係統測既最尾個日呀!心情好開心呀!因為唔駛溫書呀!今日,我地測中史同宗教倫理呀!我都識既!最可心既係今日有得早放呀!本來開心既!但係我番屋企個陣時,無人係到呀!弄到要我係外面等呀!仲要佢地好遲先番呀!我等個陣時好冷呀!仲有好悶呀!自已一個人係到等呀!個個見到我都係到睇下我呀!令我都唔知點講好呀!仲之有一種唔開心同舒服既!感覺呀!之後無幾內,媽媽番啦!佢唔知點解好似變左呀!佢之前唔會穿相同顏色既杉既!個係佢今日竟然穿相同綠色既杉呀!綠dress,綠杉,我初睇個陣時仲以為佢係別人呀!但走前一步睇,先知原來係曾我呀媽呀!令我覺得好震驚呀!不果,我就覺得佢錦穿唔好睇既!

刊登時間︰2006-11-07 06:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


今日 驚訝

     今日,係統測既第三日呀!今日係測得最少科既一日呀!係科學呀!不過如果講到我識唔識既話,就一般啦!因為科學有實驗題呀!我唔明老師講咩呀!係分卷個到呀!我唔識做既!仲有,今日我地有得派統測卷呀!本來係一件好開心既事喀!我中文就37.5分呀!係50公滿分呀!我都好開開心既!之之後仲派英文呀!我好驚既!因為我怕會唔合格既!不果好彩我英文都合格呀!59分呀!都唔錯既啦!因為今次英文好難既!之後我地仲派左數學呀!我唔合格呀!只係得43分渣!我好唔開心呀!因為我怕會唔好呀!因為數學係主科呀!主科佔分係高好多既!我怕我這科唔合格,會拉底分呀!到時我就會唔合格既啦!我就唔可可以升上3a呀!因為我現有係2a呀!其實我都唔係好想入a既!但係如果唔入a班既話,就好難可以升上中四呀!因為我好想升到中四呀!不果我都有想過既!如果升到中四既話,我就要被錢既啦!錦樣,我覺得好晒錢呀!因為我又唔係太鐘意讀書既!不果現在,你只得中3係唔夠既!起馬要中5呀!如果唔係找野做會好難既!我想你地都會錦想既!

刊登時間︰2006-11-06 06:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 11 月 5 日  星期日   晴天


今日都係無咩野做呀! 開心

今日又係無咩野做呀!

早起身溫書啦!

之後就去食日餐呀!

食完早餐就番屋企溫書呀!差唔多日日都係溫書呀!

無咩野做呀!

除左玩電腦呀!

咩都無玩過呀!

不果我都有傾過電話既!所以先無錦悶呀!

刊登時間︰2006-11-05 06:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


今日

今日,我都無咩野做呀!只係係到溫書渣!好難溫呀!因為好難呀!要背書呀!中史呀!好難呀!我都唔知點呀!

又要宗教,又要中史,又要科學,都唔知點好呀!我好怕會唔合格呀!都唔知點算好呀!我真係好煩呀!我好好好煩呀!

你地教下我啦!點先會讀得開心又無錦煩呀!

刊登時間︰2006-11-04 03:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]