|
vivianLi2006
|
|
暱稱: vivianLi 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
| 今日無野 |
今日,係統測既!第二日呀!係測英文同數學呀!我英文就唔係好識呀!因為都頗難既!數學就一般啦!因為我有D誤差唔識呀!弄到我個部公全都無做過呀!不果幸好只係佔12分呀!不果我都怕會唔合格既!因為我其他都唔知合不合呀!我很怕會唔合格呀!之後測完又係照上上課呀!今日我仲遲放呀!因為今日要數學補測呀!不果我都係唔識呀!可能又要補過呀!
嘆!嘆
|
| 刊登時間︰2006-11-03 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日 |
今日,係小測既日了呀!我好唔開心呀!因為我好怕自己考得唔好呀!我今日考中文同通識呀!我昨晚溫左好內既!我溫到晚上11點呀!但係我到測驗我都係唔係好識渣,因為好難呀!我自己都覺得可能會唔合格呀!我想讀f班呀!因為無錦大壓力呀!仲有呀!老師明知我地要小測既!但係竟要我地杯郎誦呀!救命呀!我要求轉班呀!有無人可以幫到我呀!令我無錦唔開心呀!
之後今日都無咩事既,唔同你報講啦!!!!!
等下次有好野先同你地分享啦!好唔好呀!
|
| 刊登時間︰2006-11-02 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日 |
今日無咩事既!只係同平時一樣番學既!都無野做呀!不果今日測呀!測數學呀!本來我合格既!但係有效數字進位呀!我用左四捨五入既方法呀!在後去前呀!原來唔係既!我今次實唔合格啦!我好唔開心呀!因為今次會幾分既!同如果我唔合格要重測既!好晒時間既!我好唔想呀!我今次真唔好呀!我都唔知點呀!因為我好唔開心呀!你地點呀!知唔知到我現在既心情呀! |
| 刊登時間︰2006-10-31 05:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日,我都無咩野做呀!  |
今日早上,我好遲先起身呀!之後就去左食早餐啦!跟著下午,我地就出左去食野呀!我地又係去美今廣場呀!
其實個到D野雖然好便,但係D野都好好食既!我最鐘意今既係波蘿午餐妙飯呀!好好食既!我好鐘意既!之後食完就番屋企啦!
好開心呀!
|
| 刊登時間︰2006-10-29 04:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 53 | » |