∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 1 月 11 日  星期四   陰天


××××←←←考試完左啦!→→→→×××××××× 愉快

                                

                                     今日係係最後一日既考試呀!

 

                            好開心呀!係最後一日既考試啦!我可以放鬆D啦!

                            可以唔駛錦辛苦啦!唔駛要我記野啦!好開心呀!

 

 

                     _________________________________________________

 

                                               同D fd去行街呀!

                            今日我考完試就同左我D fd去藍田行左陣呀!我睇

                            中左件杉既!想買既!但係我身上面唔夠錢呀!真可

                            惜呀!不過我好想我同我呀媽去個陣時仲啦!不過我

                            想都無既啦!因為我之前都試過既啦!都無既!真慘呀!

                            就錦就無得買啦!好唔開心呀我!我好鐘意件杉既!

                            其實我好想同我D行多陣既!不果唔得呀

 

 

 

                            我覺得我每次同我個幾個fd去街

                            我都覺得好開心呀!

                            佢地,令我fee到友愛呀!

                            我地一齊過陣時,我地有講有笑既!

                            我覺得我同佢地一齊好開心呀!

                             我想一直同佢地一齊呀!

                            

 

                                    

                            

 

 

刊登時間︰2007-01-11 04:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


!!!!!!考試

                                         

                             今日又係考試呀!

                    

                 本來中史我就比較識D呀!因為我溫左好內既啦!

                 琴日溫到我好鬼累呀!真慘呀!!!

                 之後果個中文聆聽呀!第一部分講得好快我!

                 我都只係聽到好小渣!!不果其他都唔係好難既!

                 不果我就覺得自己唔會合格既啦!算把啦!

             ______________________________________________

 

                                     唔被就算.............

 

                今日我問某個人囉 sms(我自己簡寫)呀!想知就問我啦!

                不果佢就話我have(簡寫)呀!但係我又無呀!我覺得佢係

                唔想被我呀!如果唔係做咩要錦喎!!

 

        _______________________________________________________

                               我本來好唔開心既!!

                               不果之後想通啦!

                               算把啦!

            _____________________________________________________________

 

                                         今日又係要溫書呀.............

 

                            又要溫書啦!我好唔想呀!因為好辛苦呀!

 

 

刊登時間︰2007-01-10 05:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


∩←∪開心的一日考試∟↗⊿ 驚訝

                                                     

                                今日都好cool呀.........

 

             今日早上我無同呀!黃穎娜佢一起番學呀!因為佢有D真要早D番呀!

             得番我自己番學渣!!不過有林小呀!不果我地都無咩既!!!!!

             所以有人就好似=無人渣!!不過好快番到學校既!!!

 

        ____________________________________________________________

 

                                    開心既考試呀.............

 

                      因為今次只係默書同聆聽渣!!都唔係好難既!!

                      我最唔咩既係默書紙要我地溫4段既!!

                      但佢只係默一段渣!!!都唔知老師要我地溫錦多做咩呀!

 

            _________________________________________________________

 

                                        杜B的家 .....................

 

                             今日,我要影印野呀!所以去左囉紙呀!

                             佢間屋企幾唔錯呀!都好光既!!!!!!

                             我第一次去佢個到渣!雖然我無進過去既!

                             因為佢呀媽唔被既!所以我己可以睇到佢近門口既地方!

                             不過我都好開心既!

 

           _____________________________________________________________

 

                                              丹丹..............

 

                            佢今日傻左呀!

 

刊登時間︰2007-01-09 06:58 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 8 日  星期一   晴天


↓←數學唔識呀→↓

      好cool呀!

                                   今日要考試..........

 

                     今日D考試都好好既!!不果有一科我唔識呀!仲覺得自己

                     個一科一定會呀合格呀!因為我唔識呀!係!!!就係數學啦!

                     不果科學我識呀!因為唔駛計數呀!因為我好真計數既!!!!

                     因為我計數好渣既!!!仲渣過黃穎娜呀!我真係好失敗呀!!

                     我一定要一次考得好D呀!!!!

 

                     _________________________________________________

 

                                           聽日考..............

 

                             哈!!!!哈!!!哈!!!!

                             聽日考英文默書呀!!!

                             我好開心既!因為可以唔駛錦辛苦呀!

                             雖然一樣係要溫書既!

                             一過易好多既!!!

                             耹聽又唔駛溫既!!!

                             真係無咩野要溫呀!

              ____________________________________________________

 

                                               happy.............

 

                         好開心呀!今日妹妹去別人屋企玩呀!

                         少左個人同我爭電腦呀!!!!!!!

                         我可以玩多D時間啦!!!!!!!!

                         哈!!哈!!!哈!!

刊登時間︰2007-01-08 05:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 7 日  星期日   晴天


﹤﹤﹤辛苦的一日﹥﹥﹥﹥﹥﹥﹥

                                               

                                       今日好鬼死冷呀...................

 

                       但係我地又要去落去飲茶呀!其實我好唔想既因為好冷呀!

                       但係公公想飯茶呀!所以我地去呀!因為我地平時都唔落去既!

                       只係無買野先咩渣!!!!!

 

                    ___________________________________________________

 

                                             公公的生日.............

 

                           今日係我呀公既生日呀!所以我地要落去食晚反呀!

                           我唔想去既!因為我想睇電視呀!我地仲為左這件事

                           同呀媽吵呀!!!!!不果之後都無咩野既!!!

                                       我想睇電視呀!!!!!好慘呀!不果都好好吃既!

                           不果爸爸就好遲來呀!要我地等既!!!!!

                           不過因為佢要開公呀!佢真係好慘既!!!

 

                    _____________________________________________

                                      聽日要番學啦................

 

                           聽日要番學考試啦!!!好唔開心呀!

                           因為我今日又要溫到好夜啦!

                           我琴日無咩溫到書呀!

                           好慘呀!

                           最慘係溫數學呀!

                           我好多都唔明呀!

                           不果有呀妹呀!

                           我都識好多呀!

 

           

                                  

刊登時間︰2007-01-07 05:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]