今日都好cool呀.........
今日早上我無同呀!黃穎娜佢一起番學呀!因為佢有D真要早D番呀!
得番我自己番學渣!!不過有林小呀!不果我地都無咩既!!!!!
所以有人就好似=無人渣!!不過好快番到學校既!!!
____________________________________________________________
開心既考試呀.............
因為今次只係默書同聆聽渣!!都唔係好難既!!
我最唔咩既係默書紙要我地溫4段既!!
但佢只係默一段渣!!!都唔知老師要我地溫錦多做咩呀!
_________________________________________________________
杜B的家 .....................
今日,我要影印野呀!所以去左囉紙呀!
佢間屋企幾唔錯呀!都好光既!!!!!!
我第一次去佢個到渣!雖然我無進過去既!
因為佢呀媽唔被既!所以我己可以睇到佢近門口既地方!
不過我都好開心既!
_____________________________________________________________
丹丹..............
佢今日傻左呀!
|