今日係最後一個暑假既日子.............
不果,今日我又係無咩野做呀!只係係到溫書渣!好悶既!
我常常覺得如果我唔溫書成績會點解!因為我真係唔想溫史書呀!
但係我又怕如果唔得既話,我就慘啦!到時我呀媽一定要我去補習既!
我好真補習呀!我現有唔駛補習呀!我好開心既!我唔想又唔開心呀!
唔!!!!
________________________________________________________
好好食呀D壽司..................
我午反個陣時!同我呀媽同呀妹、姐一齊去食壽司呀!
好好食呀!同埋個到都新出左野呀!我地見佢地新出左野
所以去試一呀!不果其實都唔係好多渣!果到D人都唔係好多呀!
不過真係好好食呀!我最 like既係栗米、吞拿魚、蝦子壽司呀!
因為真係好好食既!不過今日就唔係好好啦!因為好好野都售哂啦!
好食呀!
_________________________________________________________
去help小狗buy糧,.........
好重呀!佢D糧呀!
____________________________________________________
聽日要番學啦..................
好好唔開心呀!錦快要番學呀!因為我囉左好多書番來呀!
聽日囉番去就慘啦!我好想放假呀!因為可以玩呀!又唔駛
做功課呀!好 happy既!仲要番學兩日又要考錦先慘呀!
又要溫書啦!辛苦既日子來啦!
係!!!!
|