∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


▁▂▃▄▅◇星最後的一個開心日子◆▅▄▃▂▁

                                           今日係最後一個暑假既日子.............

 

                       不果,今日我又係無咩野做呀!只係係到溫書渣!好悶既!

                       我常常覺得如果我唔溫書成績會點解!因為我真係唔想溫史書呀!

                       但係我又怕如果唔得既話,我就慘啦!到時我呀媽一定要我去補習既!

                       我好真補習呀!我現有唔駛補習呀!我好開心既!我唔想又唔開心呀!

 

                                              唔!!!!

 

                   ________________________________________________________

 

                                           好好食呀D壽司..................

 

                        我午反個陣時!同我呀媽同呀妹、姐一齊去食壽司呀!

                        好好食呀!同埋個到都新出左野呀!我地見佢地新出左野

                        所以去試一呀!不果其實都唔係好多渣!果到D人都唔係好多呀!

                        不過真係好好食呀!我最 like既係栗米、吞拿魚、蝦子壽司呀!

                        因為真係好好食既!不過今日就唔係好好啦!因為好好野都售哂啦!

 

                                                   好食呀!

                _________________________________________________________

 

                                    去help小狗buy糧,.........

 

                         好重呀!佢D糧呀!

 

                    ____________________________________________________

 

                        聽日要番學啦..................

 

                          好好唔開心呀!錦快要番學呀!因為我囉左好多書番來呀!

                          聽日囉番去就慘啦!我好想放假呀!因為可以玩呀!又唔駛

                          做功課呀!好 happy既!仲要番學兩日又要考錦先慘呀!

                          又要溫書啦!辛苦既日子來啦!        

 

                                             係!!!!

刊登時間︰2007-01-01 07:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天


﹏↖點解要發生係我身上呀!↗﹏ 鬱悶

                              今日.............

 

                             唔乖的今日...........

 

                     今日我好唔乖呀!因為我唔想溫書呀!所以今日整日都無溫過書呀!

                     不過,唔係只係得我一個人唔溫書呀!仲有我呀妹佢都唔溫書呀!

                     因為我今日真係好鬼累既!因為我幾日都係係到溫中文或英文呀!

                     所以覺得好鬼死悶呀!悶到就來發神經啦!我真死考試呀!

 

                  ____________________________________________________

 

                                  點既要發生係我身上..............

 

                            我今日好辛苦呀!因為因為我覺得個腎好痛呀!之後,

                            所以我咪無溫到書呀!不過我呀媽佢都唔知既!

                            其實我埋幾日都試過既啦!不過呀係好痛呀!

                             但係唔知點解,今日好鬼痛呀!我好辛苦呀!

                             這時,我一停問自己點解會有呢D事發生既!

                             因為我真係好怕呀!!!!!!!

                    

刊登時間︰2006-12-31 07:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天


〥—《乖乖的我》—〥

                    今日...........

                         

                                         我妹妹的番學............

 

                     今日,係我呀妹要番學校既日子呀!不果唔係番去上堂呀!

                     而佢係番學校有活動呀!其實我都學得點解暑假都要番學既!

                     人地暑假係被人溫書既!同埋我地放完假仲要考試呀!

                     錦都要番學呀!都唔知老師係到做咩既!只係掛住自己渣!

                     都唔理人地既感受既!我真係覺妹妹真係慘呀! 

            

             __________________________________________________________

 

                                 乖乖既我.................

 

                      今日我又係好乖既!因為我又係到溫書呀!都無咩玩既!

                      不果我今日差唔多都係溫英文渣!都無溫過其他既!

                      其實我英文都係有好多唔明既!不過好好彩有我呀妹係到呀!

                                 佢今日特別好呀!仲教左我好多野既!所以我都識左好多野既!

                      我呀妹其實都唔係好懷既!不果有時佢就衰D啦!不果都好好既!

                                         哈!哈!哈!

 

                  ___________________________________________________

 

                                    我張工作紙去左邊呀!!!!!!!

 

                             我唔見左張中文工作紙呀!今日如果唔係呀黃穎娜

                             佢佢打電話問我中文工課我都唔知唔見左呀!

                             我混過好多地方都混唔到呀!都唔知去左邊到呀!

                             我好想快D混番呀!

                                          我張工作紙呀見左呀!!!!!

刊登時間︰2006-12-30 04:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 29 日  星期五   晴天


¥¥ 今日又係好無聊既日子 ¥¥

             今日早上...........

 

       我地又係係屋企食呀!不果家姐就要番學啦!只係得我地3個人係到食渣!

       之後本來我地唔駛同呀媽去買送既!但係家姐要番學呀!所以我地要跟呀!

       今日好鬼死 cool 呀!我出街個陣時都有係到凹氣呀!真 cool呀!

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

                                                   我呀媽話我乖左呀..........

 

             我今日唔知點解呀!整日都係到溫緊書呀!我平時唔恨溫既!

             但係唔知做咩鬼呀!今日好鬼想溫書呀!仲一路溫呀!

             好鬼多人都有話我既.........佢地話我今日係唔係發左咩神經喎!

             但係我自己都唔知既!唔知係唔係就泥番學呢?所以係錦呱........

             不過我乖都好既!因為可以溫書呀!花唔駛到時先溫呀!

             到時又要溫錦多書呀!真煩呀!

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

                                溫書我有好鬼多唔明白既.........

 

                 我溫書個陣時有好鬼多唔明白呀!因為我都唔識理解既!

                 又平係科學個D實驗呀!我好煩呀!想極都想唔到呀!

                 英文又係錦呀!其實我好鬼想唔駛考試既!到時就唔駛溫書既!

                 開開心心錦又上完一日啦!好 happy 既!

 

**********************************************************************

 

                                     好快要番學啦...........

 

                        好快就要番學啦!其實我都有D唔知點算好既!

                        因為我又唔想錦快番學呀!到到時又要溫書等考試呀!

                        但係放假我又唔知想做D咩呀!好鬼死煩呀!

                        我好想可以好似有魔法錦呀!自己想點就點呀!

                        到時就大家都開心既啦............

 

 

          

刊登時間︰2006-12-29 07:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天


今日

今日,我又係無咩野做渣

                         只係早上同左我呀媽買送呀!因為我要買D野渣!

                         先同我呀媽去買渣!不果最後都係唔得呀!

                         因為找唔到呀!要我去商德買呀!因為商德有得買呀!

                         其實我都唔知點解找過很多既地方到找唔到呀!

                         其實我想要個樣野都唔係好貴同好特別既!

                         但係又唔知點解會買唔到呀!我好唔開心既!

 

                      今日我整日都係係到溫書呀!我講話係溫書既!

                           但係我奇實無溫既!整日都係到玩呀!

                                  所以我今日特別開心既!

                  

                        

刊登時間︰2006-12-28 06:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]