今日,我好開心呀!
早上,我地係屋企食呀!因為之後我地地睇狗狗呀!我地仲係屋
介時睇左子狐物語呀!好感動既!因為我都有哭過既!
你地都睇下啦!之後我地就出發啦!我地先sit車去黃埔新
天地船景街落車呀!落到車其實我地都唔知點行既!因為我地
係去總站落呀!我地就一路問人呀!不果幸好睇得到呀!
我地去時都未開既!好開心呀!
黃埔健力士WowWoW狗聖誕匯演《狗狗救火劇場》,
開始啦!先有詩儀係到講解呀!原來這隊係來自日本的狗狗藝團
之後就有狗子睇啦!D狗子好可愛既!係跳線呀!D狗都識得跳呀!
之後仲一眾狗演員化身消防菁英,雄赳赳駕駛消防車直衝火場,跳過
火圈,跨過障礙,有隻狗仲要高空行鋼線呀!真勁呀!佢地勇救市民。
牠們英勇的表現,令眾人平安脫險,最終一起歡度聖誕喜團圓。
除左這樣表演,仲有隻狗懂得幾數呀!我地問佢D數,佢用狗的叫
聲呀!好勁呀!仲有空中飛狗」等絕技
仲有聖誕鋼琴演奏好好呀!好精彩呀!
|