∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 12 月 26 日  星期二   晴天


今日既事

今日,其實我都無咩做過既!

                             只係同我呀媽去左新都城呀!我就慘啦!妹妹佢有收獲呀!

                             都幾多既!而我就咩都無呀!因為我想買個D野貴呀!

                             咩都無我份既!

                             之後番到屋企就係溫書呀!都無咩野做呀!

                             今日好悶呀!差不多整日都係溫書呀!真慘呀!

                             仲有呀!今日我呀妹話穿耳呀!不果之後都無穿到既!

                              真係呀!講住錦多先啦!

刊登時間︰2006-12-26 06:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天


今日好happy

今日早上...........

                 我地又無落到街食早反啦!係我呀媽煮早反呀!我好開心呀!因為係

                 我呀媽第一次煮早反被我食呀!因為我地多數都係去街食呀!一係就係

                  我公公!所以我呀媽無咩煮被我食呀!這樣我就可以唔駛落街買送呀!

                 我就同我呀妹係屋企開電腦呀!我呀媽唔被既!不果呀駛睇左好內渣!

                 因為我要做功課同溫書呀!所以我先唔駛去買送渣!我家姐要買送呀!

                 之後下午,我地仲去紅鄉村食聖誕大餐呀!好貴呀!一位148!我地叫

                 左2位呀!好貴呀!仲要係D食物又唔係好好呀!仲好少呀!其實我地都

                 唔係好夠既!不果這裹D野好貴呀!所以我先話夠渣!如果唔係就好貴既啦!

                 其實我唔想有節日呀!因為有節日要晒錢做節呀!我想你地都係錦想啦!

                 係唔係呀!係我今日又睇一公升眼淚呀!好感人呀!我覺得個主角真係好

                 堅強呀!

刊登時間︰2006-12-25 06:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 24 日  星期日   晴天


今日,我好開心呀!

    今日,我好開心呀!

                 早上,我地係屋企食呀!因為之後我地地睇狗狗呀!我地仲係屋

                 介時睇左子狐物語呀!好感動既!因為我都有哭過既!

                 你地都睇下啦!之後我地就出發啦!我地先sit車去黃埔新

                 天地船景街落車呀!落到車其實我地都唔知點行既!因為我地

                係去總站落呀!我地就一路問人呀!不果幸好睇得到呀!

                 我地去時都未開既!好開心呀!

 

             黃埔健力士WowWoW狗聖誕匯演《狗狗救火劇場》,

              開始啦!先有詩儀係到講解呀!原來這隊係來自日本的狗狗藝團

              之後就有狗子睇啦!D狗子好可愛既!係跳線呀!D狗都識得跳呀!

              之後仲一眾狗演員化身消防菁英,雄赳赳駕駛消防車直衝火場,跳過

              火圈,跨過障礙,有隻狗仲要高空行鋼線呀!真勁呀!佢地勇救市民。

              牠們英勇的表現,令眾人平安脫險,最終一起歡度聖誕喜團圓。

              除左這樣表演,仲有隻狗懂得幾數呀!我地問佢D數,佢用狗的叫

             聲呀!好勁呀!仲有空中飛狗」等絕技

             仲有聖誕鋼琴演奏好好呀!好精彩呀!

 

狗狗救火劇場 

         狗狗救火劇場 

 

                 

刊登時間︰2006-12-24 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 23 日  星期六   晴天


今日

            今日                  

                     好鬼悶呀!都無咩做過既!早上食完早反就番家啦!不果

                     我今日要睇醫生呀!我唔舒服呀!好唔開心呀!我呀妹今

                     日佢要番學呀!佢就慘啦!聖誕假都要番呀!我同姐都

                     唔駛番呀!你地話好唔好呀!今日整日都係做功課呀!

                     又悶又累呀!我都好慘呀!

刊登時間︰2006-12-23 04:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天


今日唔駛番學呀

今日係放假既第一日呀!

                       其實我今日都無咩野做既!只係在家do功課呀!仲有呀!

                       今日我呀媽叫左人上來弄野呀!之後我呀婆佢又話要弄野呀!

                       好煩呀!今日好悶呀!一係做功課,一係玩電腦.........

                       都無咩做過呀!我真係覺得好怪呀!因為番學時,我就好

                       想快D放假呀!得係放假時我就好想番學呀因為無咩

                       野做呀!只係在家做功課和溫書,我呀媽就常常叫我地

                       去街呀!又弄到我無左 D time啦!

                       晚上,乎我地做節呀!不果就無左公公係到呀!因為本來我

                       地之後做既!但係我地去個到金麟時,本來我地訂左位既!

                       但係又無位呀!仲要我地等好久呀!之後我呀爸好氣呀!

                      就去別吃,但係到到都無位呀!我地就去新昇呀!

                       但係又唔好呀!我地sit個張桌有D懷既!所以我地

                       食野時都有D驚既!之後我呀爸叫公公今日再來既!

                        但係公公話現有D車費好貴呀!所以無來呀!現在我

                        只想爸爸今日可以同我地一齊做節既!

 

 

                     放假啦!究竟係好還是唔好呢!

                             有好多人都好難講!

                                       bx各有好處和唔好的

刊登時間︰2006-12-22 07:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]