∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


今日係聖誕聯歡會呀!

今日係聖誕聯歡會呀!

                     好開心既!因為可以唔駛穿校服呀!可以wear便服呀!

                    今日唔駛同呀黃穎一齊塔車呀!因為黃穎佢同佢Dfd一齊去買野呀!

                    仲有像野我好唔明既!係呀黃本來話唔wear便服既!我不停叫佢wear

                    佢都唔wear既!但係佢今日竟然wear呀!我真係好唔明佢呀!

                    又話唔wear呀!今日佢又wear!係

                             今次聯歡我地去左2F呀!佢地果到好好玩既!

                             仲好多野食既!我地個到咩都被人中就食晒啦!

                             佢地個到氣氛都好好呀!好過我地果到呀!

                             我地個到好悶呀!

 

                          happy

                                今日我收到好多聖誕卡同禮物呀!好開心呀!

                                不果錦多我最like既就係林小被我個份呀!

                                仲有呀!黃穎佢送被呀!石曉為個份要

                                 4幾呀!但我個份就唔知幾多呀!好細既!

                                係死亡筆記D野呀!我好like呀!不

                                果仲有好多事既!之後既事就唔講啦!

                                bx係秘密呀!  

刊登時間︰2006-12-21 09:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


今日係.............

今日我好唔開心呀!

 

                    因為今日早上,我覺得好唔舒服呀!仲不停錦咳呀!好慘呀!之後番學呀!又要集隊呀

                    我好唔想集隊呀!因為她冷呀!不回很好老師怕我地冷呀!同埋這時又大風呀!所以

                    可以早D上去呀呀好開心呀!之後上到去就係要上我最唔鐘意既英文堂呀!今日又要上

                    呀!今日仲好悶呀!兩堂係到講考試D呀!好悶呀!同老師倒:又被好多功課我地做

                    呀!老師真係好唔好呀!之後就係上電腦啦!我就係係到打既啦!之後既事就下次

                    先加番啦!如果想知就之後先睇番啦!

 

刊登時間︰2006-12-20 11:47 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天


今日既事係咩!

              今日,

                        一起身,我大開窗口,一看,就有很多耀眼的光線射人我的房間裹,

                        令之前漆黑的房間加上了陽光、朝氣。

                        回到我的校園,天空是很美的,我又如以往一樣,和朋有玩下,笑下,

                        令氣氛十分好呀!不久,便在遠處聽到了鐘聲呀!陣陣的刺耳聲

                        好像叫我們去在這個冷冰冰的操場集隊呀!在我集隊的時間,

                        冷冷風從我後面陣陣的呼過!令我好冰凍呀!我的身不停地

                        陣料。

                    

                                      杜B的生日

                     杜B的生日令我買左好多野給她呀!佢好鐘意呀!我都有被聖誕卡

                     同禮物被佢呀!佢都好鐘意呀!小息時,我被左蕭繞綺華聖誕卡同

                     禮物呀!不果佢就在我面前拆呀!仲話我!D說話很像我件禮物不好

                     呀!我都好唔開心呀!不果我都覺得杜B是最好的!

 

                                             能力評估

                     放左學,我地要中文評估呀!我唔舒服呀!係感霧呀!但係我好唔x

                     班男仔呀!竟然係佢地孝先呀!但係我睇左好多都係女先呀!我真係

                     好唔明白呀!點解係這樣的

 

                              人生不如意的事有十常八九,

                              但只要你自己覺的好就可以。

                              

刊登時間︰2006-12-19 07:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


今日...... 愉快

今日係開心既日子呀!

                     今日我班有一個人生日呀!你地知唔知呀!係黃欣欣呀!

                     被禮物佢既!除左這樣,今日仲係我派聖誕卡既日子呀!

                    林小既派好多張呀!我就唔係好多啦!不果都有被人既!

                     林小佢被左張卡我既!都好靚既!係我之前話喜愛這張既!

                     令次佢就被我啦!我好開心呀!這次,我好煩呀!我和的

                     關係係咩呀!我同佢係咩呀!好亂呀!我好辛苦呀!

                     我被左都好多人既!我d卡都好靚既!

 

 

           ※ 今日,我同佢又咩啦!我同佢根本就唔咪好識呀!

                很係我唔知點解會???佢呀!我見到佢就好開心呀!

                我之前唔係既!但係唔知點解,我以經被佢引住左呀!

                我都唔知點算好呀!佢好靜既!但係我又唔係好Like靜既!

                我好煩同好亂呀!我真係好想放棄呀!但我D fd話唔好呀!

 

 

 

 

 

 

                 

刊登時間︰2006-12-18 06:50 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天


今日無咩野做呀! 鬱悶

今日無咩野做過呀!

                 不果今日我家姐就有街去呀!佢同婆婆同公公一起去工展會呀!

                 我同妹妹就無去呀!因為要溫書呀!不果其實我都唔想去呀!

                  因為好累既!今日我又有得偷開電腦啦!係早上呀!呀媽佢在

                  下面洗頭呀!我地就係到玩呀!好開心既!不果其實我地唔

                   係溫書呀!我地係到玩玩呀!寫聖誕卡呀!你地有無寫呀!

                   有既話記住寫被我呀!因為我好love既!

刊登時間︰2006-12-17 06:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]