∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天


...........係!!!!咩日子............

 

                                                                              今日又唔駛帶校扭啦!

 

                            今日唔駛帶校扭呀!好開心既事呀!因為唔駛錦煩呀!!!

                            仲有呀!今日都有好多人無帶呀!因為佢地都唔係好 like呀!

 

                   _______________________________________________________

 

                                                        今日體育堂呀!

 

                             今日體育堂呀!今次又係打籃球啦!我仲同我個 fd鳥屎一起呀!

                                          我地仲好好既!不過我有個 fd好衰呀!佢又係同我一組既!

                             佢本來就係排最後既!但係佢之後又唔很戴帶!佢好衰呀!

                             我地好多人都知既!仲有我地個班好多人都唔係好鐘意佢既!

                             佢日日都以為自己好鬼勁呀!其實佢只係裝渣!!!

                              其實佢真係好樣既!唔係得我一個人既!仲有好多呀!

 

 

           ___________________________________________________________

          

                                          今日我呀妹又擺污龍啦!

                                   哈!哈!哈!好慘呀!

                                    

                                               

                            

刊登時間︰2007-02-08 07:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


............關唔番數學補習啦.....................

 

                                                             今日唔駛帶校扭呀!

 

                           今日係好既一日呀!因為唔駛帶校扭呀!好開心呀!

                           今日暖左好多啦!所以唔駛帶校扭呀!真係好既事呀!

                           

             _____________________________________________________

 

                                             唔駛數學補習呀!

 

                     今日因為睇學校d人既話戲呀!所以好遲先出呀!不果好無聊呀!

                     因為d野做得好無聊呀!同埋做得唔係好好渣!!我真係唔想既呀!

                     佢地根本就唔合做話戲呀!做得唔好呀!我唔想睇呀!都唔知點呀!

                     都唔好既!!好悶呀!之前我小學個d好好多啊!仲有我呀妹係到呀!

                     好過我地個d呀!我想睇我以前個d好過現在個d呀!做都做d好d呀!

                     

                           

刊登時間︰2007-02-07 06:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


.........小測呀...........

 

                                                                       今日小測啦!

 

                        今日有數學小測呀!我唔識呀!因為我係數學白痴呀!

                        我好唔識呀!慘啦!又要留堂啦!好唔開心呀!慘啦!

                        我唔想呀!因為我唔想留呀!好唔想呀!因為我唔想留啦!

                        好慘啦!我唔想啦!

 

 

            __________________________________________________________

 

                                                可愛的妹妹!!!

                          

                             今日我呀妹擺左個「大污聾」啦!真慘呀!

                             因為佢本來咩既!但係突然又唔得呀!

                             本來可以睇二篇既!但係之後又唔得啦!

                             點好啦!我自己都唔知啦!錦就無得睇啦!

                             點解好啦!

刊登時間︰2007-02-06 07:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


.......小測呀........

 

                                                      要數學小測呀!

                                        

                            今日有數學堂呀!但係數學堂個陣時呀!要小測呀!

                            我仲好多都唔識呀!因為都好難既!我都唔係好識既!

                            慘啦!我要留堂啦!慘啦!又要好遲先放啦!真唔好呀!

                            聽日又要留啦!我唔想呀!

 

                  _______________________________________________________

 

                                                        可愛的妹妹

              

                                     今日我呀妹擺左個「大污聾」啦!哈!哈!哈!

                                     係佢之為有呀!但係又無呀!之後睇咩時,個果

                                     錦既野呀!又懷懷地呀!好唔想呀!本來可以睇

                                     二篇既!之後只可以睇7一篇啦!好唔開心呀!

                               

                                        

刊登時間︰2007-02-06 07:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


唔駛番學..........好累呀!.............

 

                                                                              今日呀!好慘呀!

 

                                    不過就有樣好呀!係我今日可以唔駛去飲茶呀!

                                    不過就好慘啦!因為我要同我呀媽買野呀!好唔開心呀!

                                    因為我真係好累呀!因為去完買送就番屋企呀!

                                    番完屋企又要出過去呀!好慘呀!因為好鬼累呀!

                                    因為我要 help我呀妹買野呀!不過很好買到呀!

                                    我有樣野係好開心既!係本來我呀媽話要去觀唐既!

                                    不過之後都無去啦!因為我唔夠時間呀!不過都好既!

                                    因為我唔駛去呀!好開心既!

 

                         ______________________________________________

 

                                                        我D人番啦!

 

                                    無幾內我屋企D人都番來啦!好開心既!

                                    因為唔駛錦悶呀!你知唔知好悶既!

                                    有佢地係到呀!我好似覺得開心好多呀!

刊登時間︰2007-02-05 07:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]