∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天


△▃▄▅ 倒莓的一日 ▅▄▃▂▲

                                             

                               今日又日冰冷的日子...................

 

                  早上,天氣十分冰冷。我的媽很不容易才弄到我醒來!

                  但我卻有點不捨得係房裹面暖粒粒既床!因為真的好暖既!!

                  我在床裹,很久先起身既!因為好 cold呀!

 

                _______________________________________________

 

                                    無得上體育堂呀................

 

                   今日我地個體育老師佢無番呀!所以我地無得上呀!

                   其實我自己都唔知想唔想上既!我唔想上既!

                   我唔想上既!係因為好 cold呀!我想上既!

                   係因為無野做呀!我地去左科學室呀!因為我地個班有人上既!

                   本來好鬼悶既!因為我地無功課做呀!好唔 like呀!

                   不過之後第2課,係林遠明老師睇呀!佢見我地悶呀!

                   先走過來我地個台講鬼故呀!本來佢帶左碟被我地睇既!

                   不過有好多人都話睇過呀! so無睇下呀! so就無野做啦!

                   不過這個老師好好呀!有好多老師唔被去toliet呀!but

                   這個老師佢被既! so好多人都去既!哈!哈!哈!

             

               ________________________________________________

 

                                       遇到個白痴人...........

                       今日有結他班呀!so遲左放學呀!但係我放學等車 time

                       好唔好彩呀!遇到個白痴人呀!佢不停黏住我呀!

                       我唔理佢,去別,佢又跟住我呀!仲不停企係我前要

                       講來講去都係個果字呀!我真係被佢煩死啦!!!!

                      佢仲好樣七既!so好  心呀!今日過到個錦既人!

                       真係好唔好彩呀!

                         

                  

                  

刊登時間︰2007-01-25 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 24 日  星期三   陰天


.....好真今次既電腦堂呀! 感動

    

                                      好cool既今日呀!

 

                           冰冷的風,慢慢地吹進我的心窩,十分的cool!!!

                           令我己不想番校啦!!在這冰冷的街道中,這時我正

                           在番學的途中!!!冰冷的風不停向我的臉吹!!

                           令我的臉變得乾了!!!

                     _____________________________________________________________

 

                                       上個D既無聊講座,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

                            今日我地要 go 講座呀!好無聊呀!講我地學生既行為呀!

                           投影片D字又細,又冰冷,又悶!!!好慘既!不過有我既老婆在

                            我的近邊,令我不會悶的 而且十分的暖和既!!!好 happy呀!

 

                   _________________________________________________________________

 

                                      好廢既電腦呀..................

 

                      今日我地要用4樓既電腦呀!個d機好廢既!我用個陣時

                      它好多時都 HAND HAND地呀!令到我好煩呀!!!!

                      但係都有樣好既!係無後鏡既!錦樣老師就睇唔到我地啦!

                       好 HAPPY !!

                          

刊登時間︰2007-01-24 11:44 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 23 日  星期二   晴天


..........明白自己的真正知己................

                                               今日黃穎又無番啦!很不開心呀!

           ________________________________________________                  

                              可以見到我到新同學個樣啦!..........

 

                   今日我可以見到我新同學到樣,我十分的感到開心!!!

                   她是十分的美,給我們一種的感覺,是很好的!!!

                   但不好的事就發生了,大家很想都不太喜歡她!!

                 我也覺得她也很好,不是她們想像中的差!!

                 我覺得她很好的 ,是真的!!!但我覺得我d

                 fd識左佢好似唔係點理我呀!我聽D fd講既!

                 但是我覺得她可能是有事才這樣的,我得害怕呀!

                 我怕會失去我的好朋友!!!!我很信任她的

                 她們不會不理我的,她們是我的好朋友!!

 

           __________________________________________

 

                            fd fd

 

                 今日我和丹她們玩的,十公的高興呀!

                 因為我的 fd鳥屎她很可愛呀!

                 很好玩的!!!

 

                   她們是我永遠的好朋友

 

 

                   

刊登時間︰2007-01-23 05:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 22 日  星期一   陰天


新來的.......朋友容易認識嗎?/////新生是好嗎?會快樂嗎?

 

                                                  新來的插班生.............

 

                 今日我地個班多左個學生啦!佢好靚既!真係既!

                 不過佢戴緊只罩呀!我好想睇佢全樣呀!但係唔得呀!

                 我地只可以睇佢個樣呀!不過佢對眼好靚呀!

                 有一種令人講唔出既靚既!我好想同佢做 fd呀!!!

                 不過佢就實有好多人同佢做 fd既!今日去禮堂個陣時呀!

                 有幾多人想同佢一齊 sit !我本本可以同佢一齊 sit 既!

                      不過有好多人都想同佢 sit 所以我就被人整到去好前呀!

                 so無得同新生 sit 呀!不過幸好我個 fd 冰佢同佢 sit呀!

                 我覺個得冰同佢好似熟左好多呀!但係我就同佢唔熟啦!

                 我好想同佢熟呀!因為可以識多個朋友呀! 

 

             ____________________________________________________

 

                                 睇D無聊野...................

 

                    我地去禮堂睇個D無聊既野呀!本來好睇既!

                    不過唔知做咩呀!我愈睇覺得就好悶呀!

                    我好想快D放學呀!這樣仲要我地 do 多樣功課呀!

                    要我地作文呀!係關於呀拉丁既!好慘呀!!!

 

刊登時間︰2007-01-22 07:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天


閃字分享

 

 

 

 

 

 

                                                               

 

                            

刊登時間︰2007-01-21 03:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]