今日又是好 cold!!!!
今日好cold呀!我唔想番學呀!但是始終也要番學呀!
好冷呀!!!!冰冷的風,向著我的臉吹!吹!吹!
十分cold呀!
____________________________________________
見不到她..才覺得她的存在價值
今日我有個 fd無番呀!我好唔開心既!因為
佢好好人既!佢係丹丹呀!佢又係我既老婆仔呀!
今日佢無番到的,令我覺得好掛著她呀!我個心
不停地問自己:她有咩咩事呀!我怕她會有事!!
不我很想她快D可以番到學呀!可以同我一起玩呀!
______________________________________________
杜B的.........
今日杜B同呀冰,欣,佢地要面試呀!係圖書館既!!!
所以只係得我同一個新既 fd係到渣!!好慘既!!!
不過只過我都遇到我D good fd呀!佢地個個都好好既!
講D野都好好笑既!所以我地無錦悶渣!!!不過個新
fd就悶啦!因為佢唔係好識佢地呀!所以無咩講到幾呀!
好慘呀!佢!!!
__________________________________________________
我個 fd.........
今日,我有個 fd呀!佢唔知做咩要落去找社工!
之後我問佢咩事,佢又唔答我呀!我都唔知咩事呀!
其實我只係膽心佢唔知會做咩渣!!因為我同佢識左
好內既啦!所以膽心佢都係正常既!不過可以他有D
私事,唔想人地知啦!我想佢快D無事啦!
_______________________________________________
唔合格的測驗.........
我數學小測唔合格呀!好慘呀!因為要留係到補測既!
不過幸好,我有個 fd係到 help我呀!所以我先可以
有得走渣!!我真係好感謝佢既!!!!!!!
哈!哈!哈!不過我下次又要留呀!因為我
之前考試唔合格既!所以要留呀!不過都好既!
因為我有好多既都唔明白呀!
|