∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 1 月 30 日  星期二   陰天


以前的 fd.......己經遠離你了...unhappy 滿足

 

                                                   好cold呀!

 

                       今日又係好 cold呀!不過就被琴日好好多啦!

                       今日我地個班主任有番呀!我地又要上堂啦!!!

                       今日好慘呀!分組時!我唔可以同唔杜B一組呀!

                       so唔開心呀!不過幸好有呀欣欣呀!我先無錦悶呀!

 

 

                                   一生人是唔可以無自己的!

                                    自己就是你的根樑!

                                    永遠同你共同進退!

                                    這就是你一生中你知己!

 

                     ____________________________________________

 

                                        今日有中史呀............

 

                            今日好好彩呀!無叫到我問書呀!因為我無溫書既!

                            如果唔係我就慘啦!要抄書既!!!到時就抄 die我啦!

                            哈!哈!哈!今日係唔係我好好運呀!如果係就好啦!

                            我去 buy六合彩!一定中呀!講笑渣!!!!

 

                      ___________________________________________________

 

                                            剪紙!

      

                              今日美勞堂我地 do剪紙呀!我剪隻龍呀!

                              好難既!但係唔知點解我都係 like龍多 D呀!

                              不過我剪龍輪果陣時呀!都剪難左好多呀!

                              好唔開心呀!因為錦就被我弄唔好啦!

                              仲弄傷左我隻手呀!好慘呀!

 

                        ___________________________________________

 

                                         朋友............己不是 fd了

                              

                             今日放學呀!我 see到個 fd呀!佢同佢個 fd一起呀!

                             仲 see到我都唔理我呀!我好唔開心呀!

                             佢子係同佢剛識既fd呀!仲倍佢走呀!而我啦!

                             佢就已經唔理啦!我好似被佢弄到好似個水泡呀!

                             有 fd就唔理我呀!無 fd就理我呀!我唔想有D錦既fd呀!

 

        

                                    朋友是水泡嗎?

                                    是被你受傷害嗎?

                                    這樣是朋友嗎?

                                    不想有這樣的 fd呀?

                                    我唔想做水泡呀?

                               

 

                                                   

 

                     

                            

  

                      

 

刊登時間︰2007-01-30 07:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 29 日  星期一   陰天


好 cold.......好多老師無番呀!

                

                                               今日好cold........................

 

               今日好 cold呀!真慘呀!我講樣野瘋被你地知呀!

               係我今日早上食西餅呀!我係第一次渣!!!!!

               so覺得好得意呀!不過仲有我聽過人地講早上食甜

               野會好容易fat既!哈!哈!哈!到 時我就變 fat婆既啦!

               到時你地一定唔好話我呀!因為我好Q既!哈!哈!哈!

               講下笑渣!!唔好信呀!!!!!

 

         ________________________________________________________

 

                               好多老師無番呀................

 

                今日有好多老師無番既!我地個班主任無番呀!

                Mrs tam呀!佢無番真好呀!因為唔駛上英文堂呀!

                好 happy呀!不過之後上英文堂,就慘啦!

                我地以為會好 happy既!不過就唔係啦!好慘呀

                老師留左野被我地 do呀!有抄書呀!同作文呀!

                do死我地啦!真慘呀!我真係好想無英文這樣野呀!

                0................

 

             ___________________________________________________

 

                                    科學堂抄死我呀!

 

                       今日上科學堂呀!老師被左好多野我地抄呀!

                       抄死我地啦!不過其實我地個班有好多人都無抄既!

                       不過我地乖呀!所以有抄到呀!係唔係好底讚呀!

                       讚下我啦! 哈 ! 哈 !

 

      

  

 

                                 

             

刊登時間︰2007-01-29 08:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 28 日  星期日   陰天


悶的一日........ 鬱悶

 

                                              今日好悶呀..............

 

                   今日好悶呀!無咩野做呀!我家姐同我呀妹都唔駛番呀!

                   so我地係屋企食呀!本來我以為可以唔駛 buy送既!

                   點知媽媽話想去食壽司呀!所以晚D先買呀!點知去到

                   行左無內,我地就唔去吃壽司啦!我去食M記呀!

 

            ________________________________________________

 

                                   遇到 fd............

 

                      今日我係M記遇到我一個 fd呀!本來我唔知既!

                      係我呀妹見到呀!之後佢話被我知既!!!

                      我本來睇唔到既!跟著佢就帶我去呀!我仲見到佢D

                      家人呀!唔知個個係唔係佢家姐呢?

                      不果幸好見唔到黃穎渣!!!!!!!

                      如果唔係就慘啦!佢地又會吵既啦!

                      到時都唔知點算好啦!

 

                   _______________________________________________

 

                                       吃西餅................

 

                        今日,我地去完M記,之後就去租碟睇呀!

                        睇咖啡貓呀!好好玩既!你地有無睇呀!

                        我仲食M記食唔飽呀!之後仲食西餅呀!

                        D要餅好好食呀!又靚!我最 like要餅呀!

                        

                    

刊登時間︰2007-01-28 06:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 27 日  星期六   陰天


.........只得我們兩人.............. 開心

 

                                                  今日好悶呀.............

 

                        今日我去三個只係得我唔駛番渣!我呀妹要番,連我

                        家姐都要番呀!只係得我同呀媽渣!!我今日都訓到好內既!

                        本來我可以訓得仲內既!但係唔媽叫醒左我呀!

                        如果可以訓番就好啦!之後我地就去左好好粥店個到食呀!

                        因為我好鐘意個到d粥既!bx好好食既!好唔同既!

 

               _______________________________________________

 

                                          買送啦.................

 

                        今日又係我買啦!個到好多人呀!仲有D人碰到我呀!

                        裝著唔知到錦呀!好痛既!不過都無辦法啦!跟著

                        我就係心裹面係錦話佢呀!佢都唔知咩人呀!錦到得!

                        不過個到唔係好多人都好衰既!有D人都好好既!

                        好似我呀媽係個到識個D全到好好人既!真既!

                        不過好多野囉呀!好重既!我死得啦!!!!

 

              ________________________________________________

 

                                     睇野啦..............

 

                 無幾內,我呀妹同我家姐都番來啦!我地間屋企又多D人啦

                 不過妹妹番來時,有同呀婆吵呀!不過我都係覺得呀婆唔好呀!

                 不過其實如果佢地兩個都識得讓既話!就唔會錦啦!

                 我好想我屋企唔會係吵既家呀!

 

                 我有得睇玻璃面具啦!好好睇既!你地都睇啦!!!!

                 哈!哈哈!

               

刊登時間︰2007-01-27 04:13 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 26 日  星期五   晴天


冰冷的風.....似箭的日子

 

                                               今日又是好 cold!!!!

 

                     今日好cold呀!我唔想番學呀!但是始終也要番學呀!

                     好冷呀!!!!冰冷的風,向著我的臉吹!吹!吹!

                     十分cold呀!

     

                 ____________________________________________

 

                                  見不到她..才覺得她的存在價值

 

                       今日我有個 fd無番呀!我好唔開心既!因為

                       佢好好人既!佢係丹丹呀!佢又係我既老婆仔呀!

                       今日佢無番到的,令我覺得好掛著她呀!我個心

                       不停地問自己:她有咩咩事呀!我怕她會有事!!

                       不我很想她快D可以番到學呀!可以同我一起玩呀!

 

                 ______________________________________________

 

                                    杜B的.........

 

                              今日杜B同呀冰,欣,佢地要面試呀!係圖書館既!!!

                     所以只係得我同一個新既 fd係到渣!!好慘既!!!

                     不過只過我都遇到我D good fd呀!佢地個個都好好既!

                     講D野都好好笑既!所以我地無錦悶渣!!!不過個新

                     fd就悶啦!因為佢唔係好識佢地呀!所以無咩講到幾呀!

                     好慘呀!佢!!!

 

             __________________________________________________

 

                                       我個 fd.........

 

                         今日,我有個 fd呀!佢唔知做咩要落去找社工!

                         之後我問佢咩事,佢又唔答我呀!我都唔知咩事呀!

                         其實我只係膽心佢唔知會做咩渣!!因為我同佢識左

                         好內既啦!所以膽心佢都係正常既!不過可以他有D

                        私事,唔想人地知啦!我想佢快D無事啦!

 

                 _______________________________________________

 

                                         唔合格的測驗.........

 

                  我數學小測唔合格呀!好慘呀!因為要留係到補測既!

                  不過幸好,我有個 fd係到 help我呀!所以我先可以

                  有得走渣!!我真係好感謝佢既!!!!!!!

                  哈!哈!哈!不過我下次又要留呀!因為我

                  之前考試唔合格既!所以要留呀!不過都好既!

                  因為我有好多既都唔明白呀!

 

               

 

 

 

刊登時間︰2007-01-26 06:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]