∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天


........咩既日子............. 開心

 

今日.....................................

 

今日係咩日了呀!我竟然亡記左要聯杉呀!好唔開心呀!!!!!

因為我要忙住呀!我仲係差唔多走個陣時我先記得呀!

要弄到我呀媽忙著聯呀!仲要林小同黃穎佢地要等我呀!!!!!!

仲遲D玊到林少遲到呀!我覺得自己好唔好呀!所以.....

我就等佢呀!之後我先番學呀!!!!但係...........................

她竟然到左都唔話被我聽呀!幸好有黃穎呀!佢 see到呀!

 

________________________________________________________

 

英文堂................

 

今日英文堂又默書啦!!!好煩呀!次次都要默書呀!我已經覺得好煩啦!

因為我次次都要出 check呀!仲弄到我好煩呀!!!!!

因為我怕會被老師發現呀!之後就會記我過呀!!!!!!!!!!!!

我唔想呀!所以就怕左佢啦!!!!!!!!!!

 

________________________________________________________

 

唔開心...................

 

今日我左去左圖書館呀!但係今次無位呀!好唔開心呀!

我好唔明D人呀!點解可以咁早既!!!

佢地都唔知係咩人呀!咁早都得呀!!!!!!

 

_______________________________________________

 

中史...........

 

今日中史堂呀!有老師睇堂呀!仲要係 miss 簡呀!!!!

我地仲表現得好乖呀!!!!!!!!!

所以老師都好讚我地呀!但係好慘呀!因為無得講野呀!!!

不過之後老師走左啦!我地就玩啦!

好開心!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

刊登時間︰2007-03-20 07:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天


........番學既既第一日.......... 開心

 

今日個天氣真係唔好....................................

 

今日個天氣係十分之差呀!因為我番學個陣時呀!佢竟然落雨呀!!!!!!!

我本來以為會唔係落雨既!!!同呀!本來我以為我唔見左個把傘既!

點知呀!之後我落去個陣時呀!竟然落雨呀!之後我就好怕呀!下左陣雨,我模模我個....

書包呀!之後我就發覺左我好似模到樣野呀!好似把傘呀!!!!

之後我找找呀!原來我把傘真係係我個書包到呀!真係好開心呀!我唔駛塔雨啦!!!!!!!

我係到話我自己呀點解我唔早上找我個書包呀!咁就唔駛塔雨既啦!真係好開心呀!

 

 

_________________________________________________________________

 

差d遲到啦!.....................

 

我今日好好彩呀!如果唔係既話我就會差d遲到既啦!!!!!!!!

幸好呀!我被左我個校扭黃穎呀!之後佢就係咁跑呀!

所以我跟佢走呀!幸好無遲到呀!如果唔係我就慘啦!!!!!!!

不過我有2個朋友呀!佢就慘啦!!!!!!!!!!!

因為佢遲左到呀!幸好黃穎渣!!!如果唔係我就一定會遲到既啦!!!

 

_______________________________________________________________

 

番屋企..................................

 

今日放學我又見到上次係尚德見到個果人啦!!!!!!!!!!!!!!!

不過我今次就避左佢啦!因為我怕佢呀!所以行別既路走呀!

幸好!無被佢見到呀!我己經好開心既啦!我好怕佢既!真既!!!!!!

 

______________________________________________________________

 

番屋企....................................

 

之後番到屋企呀!我就睇死亡筆記啦!!!!!!

不過我地係睇左終極先既!!!!!

因為我呀妹佢睇過既!!!!!!!!!!

我睇左呀!我都想哭既!但從係.....

好彩呀!我無哭到呀!!!!!!!!!!!

因為我見到個2個最重要既角色......

佢地都死左呀!!!!!!!!!!!!

不過我最唔甘心既係呀L呀!!!

因為佢咁好人呀!!!!!

但係到頭來都係要死呀!真係好慘呀!

所以好人係無用呀!!!

如果唔係就唔會有咁多好人呀!!!!!

到頭來都係要死啦!!!!!

我真係好唔明白呀!!!!!!!!!!

點解要咁呀!!!!!!

仲有呀!我好鐘意個L呀!因為佢好可愛呀!

而我呀妹就鐘意個夜神月呀!!!!

佢話佢靚仔呀!不過都幾既!我之前唔覺既!!!!

但係睇內有就覺啦!原來佢真係唔錯既!!!

刊登時間︰2007-03-19 07:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天


.......無咩特別....

 

今日天氣好似唔錯................................

 

今日呀!我又好遲起身呀!因為我昨日又係好遲無訓啊梁!!!!!

我昨日都有聽歌既!!!!仲好遲呀!!!!!!!!!!

之後好似仲唔記得關机呀!真既!之後!早上呀!我去飲茶無知到既!!!

真既!不過我都有電可以聽到呀!真係好好呀!!!!!

 

_____________________________________________________________

 

今日...........................

 

今日其實無咩野做既!不過有件事既!我都唔知係開心還是唔開心呀!!!!

因為我呀妹佢有得買部新既手机呀!但係我就無啦!但係我可以用....

我呀妹個部呀!其實係因為佢個部可以上網呀!我鐘意佢可以上網呀!!!!!!

我真係好想要呀!不過佢一日無電話呀!我都唔可以既!!!!!!

我真係好想要既!但係都未有住呀!因為唔得既!!!!!!!!!!!!!

_________________________________________________________

 

無得睇轉角啦!

 

今日呀!無得睇轉角啦!因為我地 done 有個D唔合呀!所以無得睇呀!!!

不過呀!我地又再睇終極呀!因為好好睇呀!我好鐘意賺既!!

不過只可以睇一集渣!!!因為我要睇死忘筆記既最後的名字呀!!!!!!

好緊張呀!唔知會點既!!!!!可能會好好睇既!不過唔講住呀!

因為我未睇原呀!聽日先同你地講呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

_____________________________________________________

 

聽日就要番學啦!!!!

 

聽日就要番學啦!好唔開心啦!因為我唔想番學呀!我好討厭番學呀!!

因為又要做野又要考試呀!好煩既!!!!!!

仲有呀!我地最唔鐘意上英文堂呀!因為好悶既!我唔鐘意咁呀!!!

好慘既!仲要呀!日日都要默書呀!煩死人啦!又要令到我地!

 

 

 

 

刊登時間︰2007-03-18 07:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2007 年 3 月 17 日  星期六   陰天


.....無咩野做.............. 驚訝

 

今日天氣好差呀!

 

今日,我好早就起左身啦!因為呀!我昨天晚上呀!我聽歌呀!

一時睡覺唔記左關機呀!所以就一真聽呀!仲一直睡呀!

我都唔知點解會咁既!我竟然會睡得到呀!我覺得真係好奇怪呀!!!

可能我真係好眼訓呀!所以先會咁既渣!!!!!!!!!

如果唔係部機壓到我呀!我就唔會醒既啦!咁我就唔知既啦!!!

 

_____________________________________________________________

 

我呀妹...............................

 

今日呀!我地可以同呀妹一起食啦!因為我早左起呀!所以有時間呀!

我地仲去左麥當當食呀!今日個D薯餅呀!!!!!!!

今日好似唔係好好食呀!比平時無咁好食呀!仲有呀豬柳包呀!!!!

仲有呀唔係好好食既!都係之前好食好多呀!!!!!!

仲之我食魚柳啦!可能會好好多呀!真既!!!!!!!!!!!!

 

_______________________________________________________________

 

之後........................

 

之後我呀妹當然會番學啦!而我就同媽啦!你地話啦!我好乖既!!!!!

不過我覺得我呀媽好好笑呀!因為佢好可愛既!!!!!

買野要買好內既!真既!好奇怪呀!唔知係唔係!我想我地大個唔好好似佢咁呀!

哈!哈!哈!!!!之後我地就番屋企既啦!!!!!!

 

_______________________________________________________________

 

無機內呀...........................

 

我呀妹就番啦!真係好開心呀!終於有一個人可以同我玩啦!!!!!!!!

好開心呀!無幾內呀!家姐都番來啦!真係好開心呀!!!!!

仲有呀!我既公公都來左啦!真係好開心呀!!!!!!!!!!!!!!

仲有呀!我地又多左個人啦!真係好開心呀!我地居企又開心左啦!

我地屋企又變得熱鬧左啦!哈!哈!哈!!!!!!

 

____________________________________________________________________

 

本來............................

 

今日可以同丹丹一起既!不過呀!天氣唔好呀!所以無去到呀!

真係好唔開心呀!不過都好既!!!!!!

因為丹丹佢有D病呀!所以唔去都好既!!!!!!!!!!!

我都怕佢會又病過呀!!!!!!!!!!!!!!

都係好既!事呀!等一次先啦!!!!

 

 

刊登時間︰2007-03-17 06:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2007 年 3 月 16 日  星期五   晴天


........好好彩.......

 

今日好熱呀................

 

仲有呀!今日2幾度呀!真熱呀!仲有呀!好慘既!但係就有樣好既!!!

因為我地咁就唔駛帶校扭啦!係唔係好開心呀!其實我真係好開心呀!

唔駛帶校扭呀!係一件最開心既事呀!因為唔駛穿個件咁大,個樣仲唔好睇既杉!

真開心呀!不過唔開心既就係要集隊呀其實我唔想既!因為好熱既!

仲有呀!又要聽佢地個D咁無聊既野呀!好慘既!好累既!!!!!!!!!

 

_______________________________________________________________

 

我既  fd...................

 

今日我又有個朋有無番啦!這幾日都唔知做咩呀!我D朋有一個一個咁無番呀!

第一次就係黃穎娜無番呀!第二次就係吳苑雯呀!第三次就係丹丹呀!

仲要係一日連繼呀!好慘呀!都唔知做咩呀!有好多人都話2F班好多人病既!!

所以就被隔離左啦!我覺得佢地好慘呀!!!!!!!!!!!!

集隊個陣時呀!係只係同個D被人隔離左個D班呀!但係我覺得咁呀!!!!!

就算有D無事既話都有事呀!好似丹丹咁呀!佢唔知做咩有事呀!

佢唔知係唔係有病呀!我真係好膽心佢既!我想佢無事啦!如果唔係我就唔可以..

同佢一起玩既啦!我好想讀佢地個班呀!因為係睇下呀!!!!!

 

____________________________________________________________________

 

今日無英文....................................

 

好開心呀!今日無英文堂呀!我真係好開心呀!因為有好多人都唔想上既!

仲有呀咁就可以唔駛做抄書呀!因為次次都要既!係一次渣!!!

今日唔駛啦!真開心呀!唔駛咁呀!咁就唔駛抄啦!好開心呀!!!!!!!

仲有呀!今日上科學堂個陣時呀!老師又無番啦!真係好開心既!

仲有呀!我有D奇呀!因為我聽黃穎講呀!佢地又係無上科學堂呀!我真係好奇呀!

咁到得既!不過我好開心既!!!!!!!!!!!!!!!!!

本來就係好好既!仲好開心既!但係之後原來係 miss 簡睇堂呀!我地被佢地睇呀!

仲無講到野呀!真係好唔開心呀!因為我最 like 既!但係又唔得呀!

 

___________________________________________________________________________

 

又有普通話啦.........................

 

今日又有普通話堂啦!真係好唔開心呀!因為我好怕既!!!!!!!!!!!

不過幸好呀!無抽中我呀!所以我唔駛罰呀!真係好開心既我!!!

仲有呀!今日無得睇野呀!因為我地個喇把懷左呀!因為無整過呀!!!!!!

弄到我地無得睇呀!我好想睇既!但係又無得睇呀!真係好唔開心呀!

仲有呀!今日老師仲同我地玩接龍呀!都有抽中過我呀!!!!!!!!!!!

不過今日老師抽到我呀!我都無臉紅呀!因為比較易呀!!!!!!

 

__________________________________________________________________

 

今日放學啦!........................

 

放學啦!好開心呀!因為聽日唔駛番既啦!!!好開心呀!!!!

仲有呀!今日我放學見到money 有吳尊同 ella呀!

本來我想買既!但係之後無買呀!我好彩無買到渣!!!!!!

因為原來我呀妹買左啦!真係幸好無買到渣!!!

如果唔係就慘啦!就會買多份既啦!到時就慘既啦!!!!!!

好開心呀!!!!!!!!!

 

 

刊登時間︰2007-03-16 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]