今日好熱呀................
仲有呀!今日2幾度呀!真熱呀!仲有呀!好慘既!但係就有樣好既!!!
因為我地咁就唔駛帶校扭啦!係唔係好開心呀!其實我真係好開心呀!
唔駛帶校扭呀!係一件最開心既事呀!因為唔駛穿個件咁大,個樣仲唔好睇既杉!
真開心呀!不過唔開心既就係要集隊呀其實我唔想既!因為好熱既!
仲有呀!又要聽佢地個D咁無聊既野呀!好慘既!好累既!!!!!!!!!
_______________________________________________________________
我既 fd...................
今日我又有個朋有無番啦!這幾日都唔知做咩呀!我D朋有一個一個咁無番呀!
第一次就係黃穎娜無番呀!第二次就係吳苑雯呀!第三次就係丹丹呀!
仲要係一日連繼呀!好慘呀!都唔知做咩呀!有好多人都話2F班好多人病既!!
所以就被隔離左啦!我覺得佢地好慘呀!!!!!!!!!!!!
集隊個陣時呀!係只係同個D被人隔離左個D班呀!但係我覺得咁呀!!!!!
就算有D無事既話都有事呀!好似丹丹咁呀!佢唔知做咩有事呀!
佢唔知係唔係有病呀!我真係好膽心佢既!我想佢無事啦!如果唔係我就唔可以..
同佢一起玩既啦!我好想讀佢地個班呀!因為係睇下呀!!!!!
____________________________________________________________________
今日無英文....................................
好開心呀!今日無英文堂呀!我真係好開心呀!因為有好多人都唔想上既!
仲有呀咁就可以唔駛做抄書呀!因為次次都要既!係一次渣!!!
今日唔駛啦!真開心呀!唔駛咁呀!咁就唔駛抄啦!好開心呀!!!!!!!
仲有呀!今日上科學堂個陣時呀!老師又無番啦!真係好開心既!
仲有呀!我有D奇呀!因為我聽黃穎講呀!佢地又係無上科學堂呀!我真係好奇呀!
咁到得既!不過我好開心既!!!!!!!!!!!!!!!!!
本來就係好好既!仲好開心既!但係之後原來係 miss 簡睇堂呀!我地被佢地睇呀!
仲無講到野呀!真係好唔開心呀!因為我最 like 既!但係又唔得呀!
___________________________________________________________________________
又有普通話啦.........................
今日又有普通話堂啦!真係好唔開心呀!因為我好怕既!!!!!!!!!!!
不過幸好呀!無抽中我呀!所以我唔駛罰呀!真係好開心既我!!!
仲有呀!今日無得睇野呀!因為我地個喇把懷左呀!因為無整過呀!!!!!!
弄到我地無得睇呀!我好想睇既!但係又無得睇呀!真係好唔開心呀!
仲有呀!今日老師仲同我地玩接龍呀!都有抽中過我呀!!!!!!!!!!!
不過今日老師抽到我呀!我都無臉紅呀!因為比較易呀!!!!!!
__________________________________________________________________
今日放學啦!........................
放學啦!好開心呀!因為聽日唔駛番既啦!!!好開心呀!!!!
仲有呀!今日我放學見到money 有吳尊同 ella呀!
本來我想買既!但係之後無買呀!我好彩無買到渣!!!!!!
因為原來我呀妹買左啦!真係幸好無買到渣!!!
如果唔係就慘啦!就會買多份既啦!到時就慘既啦!!!!!!
好開心呀!!!!!!!!!
|