∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天


........好開心............... 滿足

 

今日呀!!!!!!!!

 

今日好鬼死熱呀!真既!都唔知點好呀!穿毛杉呀!!!!!好熱呀!但係又唔可以.....

真係好慘既!!!!!!!因為唔穿得線杉呀!!!!!!!

因為過幾天就會冷既啦!!!因所以唔駛開咁多杉呀!!!!!!!!!!!!!!

咁就唔好啦!因為今日真係好熱呀!真係好慘呀!!!!!

 

____________________________________________________________

 

通識堂.............................

 

今日老師要問書呀!好唔開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

不過都好既!!!!!!!今日都好好彩既!!!!

因為抽唔中我呀!!!!!!真係慘啦!!!!!!!!!!!!!!

不過都好既!因為唔駛溫呀!!!!!

我真笨呀!仲之唔溫啦!!!!都抽唔中我呀!!!!!

 

___________________________________________________

 

普通話................

 

今日又有普通話堂呀!真係好唔開心呀!!!!!!!!!!!!

不過呀!幸好呀!今日又抽唔中我呀!!!!!!

如果唔係我就慘啦!!!哈!哈!哈!哈!哈!!!!!!!!!

真好呀!!!不過杜b同曾國富就唔好啦!!!!!!

因為佢地又被老師抽到呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

仲好似係差唔堂呀!日日都被老師抽到呀!!!

真係慘啦!佢地呀!!!仲有呀!!!!!!!!!!!!

今日我地又睇新野啦!因為今日呀!........

今日我地睇十二生肖呀!其實都唔錯既!!!!!!!!!

不果就有d悶呀!!趙!!!!!!!!!!

 

__________________________________________________________________________

 

聽日..................................

 

聽日就唔駛番學啦!真係好開心呀!哈!哈!哈!!!!!!

不過都唔係一件好事既!!!!!!

因為放假既話就要呀!!!!!!!!!!!!!!!

我地就要咩既啦!真係好慘呀!!!!

因為我地要溫書呀!係溫測驗呀!!!!又要辛苦啦!!

 

 

刊登時間︰2007-03-30 07:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天


....好開心............... 滿足

 

今日...........................

 

今日呀!好熱呀!真係好慘呀!!!!因為本來我想穿短杉既!!!!!

因為呀!我件杉未縫好呀!!!好慘呀!!!!!!!

不過都好既!因為只穿短杉唔好睇既!!!!!!!!哈!哈!哈!!

_____________________________________________________

電話懷左呀!

 

今日呀!部電話好似懷懷地呀!!!!!!因為呀!!!!!!!!!!

我見林小同穎娜呀!佢呀!好內都未打電話來呀!!!!!!

我好膽心既!但係之後我打電話被佢地呀!我打唔到呀!!!!!!!!!!

之後我知道呀!原來係電話線鬆左呀!所以無係咁呀!!!!!

所以我地今日呀!遲左好多先番學呀!!!之後呀!好彩呀!今日無遲到渣!!

仲有呀!今日丹丹佢又有番啦!好開心啊!!!!!!!!!

__________________________________________________________________

 

家政堂.............................

 

今日又左家政堂啦!好開心呀!今日我地煮栗米羹呀!原來都....

唔係好難做既渣!!!!!!!!!!!!!!!

不來就好多野呀!都好煩既!!!不過我呀!!!!!!!!!!

我都無咩煮過既!!因為我做其他D野呀!!!!

不過之後煮左出來都唔錯既!我都有食過既!都會唔錯既!!!!!

不過可能呀!我落左好多個D叫唔知咩既粉呀!!!!

所以好似比較好似  !!!!!!!不過其他個D都唔錯既!

不過我地就用左好多時間呀!鎘所以好遲先食反!!!!!!

 

________________________________________________________________

 

考試.............

 

今日籃球考試呀!!!!!!不過我就好似唔係咁好呀!!!!!

我考試只得3分既渣!!!!!!!!!

真係唔好呀!因為我怕呀會今次又會唔合格呀!!!!!!!!

到時我就會唔得既啦!因為我會拉底好多分既啦!

 

 

 

刊登時間︰2007-03-29 07:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天


2007-03-28 開心

 

今日..................................

 

今日天氣又好熱呀!真係好慘呀!一係就好鬼死熱呀!一係就好冷呀!!!!

天氣都唔知點呀!因為真係好煩呀!一時就冷呀!一時就熱呀!

我覺得好煩呀!真一煩死我啦!都唔知點解呀!如果可以既話就好啦!!!!

我一定會好開心既!唔駛煩呀!又唔駛穿咁多杉呀!!!!!

一係就熱到死呀!熱到我要咩呀!!!!!!!!!!!真係好煩呀!仲係煩死啦!

 

_______________________________________________________________________

 

電腦堂.................

 

今日呀!又有電腦堂呀!不過都唔好既!!!!!!!!!!!!!!

因為今次我又唔可以玩啦!因為我個部又咩呀啦!!!!

次次都係咁呀!我就要瘋啦!次次都係咁呀!令到我唔可以玩啦!!!

我真係覺得好煩呀!我個幾次己經又係咁既啦!!!!!

今次又係咁呀!因為我個部又懷啦!!!!!好煩啦!!!!!!

我唔想呀!下一次又係咁啦!!!!!!!!!

真係煩死我啦!!!!!因為我唔可以玩呀!!!!!!!!!!

 

______________________________________________________________________

 

仲有..................

 

今日功課堂呀!!!!!!!!!竟然係除家豪睇我地堂呀!!!!!

佢仲係到小測呀!...........................

不過我地全都出 cheak既!!!!哈!哈!哈!!!!!!!!!

我地全班都係咁既!!!!!!!!

真既!!!!!係唔係真係唔似A班呀!!!!!!!!!!!!!

因為我都係覺得呀!!!!!!!!!

真既!!!仲有呀!!哈!哈!哈!哈!哈!

刊登時間︰2007-03-28 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


.....又有人無番........ 開心

 

今日呀..................................

 

今日呀!我地好早就起左身啦!真既好慘呀!!!!!!!!!!!!!!!

仲有呀!都有落到雨既!不過就唔係好大既梁真既!!!!!!

仲有呀!今次又係我好早就到左啦!真係既!!!哈!哈!哈!!!!!!!

 

_______________________________________________________________

 

哈!哈!!!!

 

今日呀!我地個李湖丹呀!佢今日無番呀!!!!!!!!!哈!哈!!

今日呀!唔知佢做咩呀!竟然無番學!!!!!!!!

我都好膽心佢既!!!!!!!都唔知會唔會有事既!!!!!!!!

不過我聽唔黃講呀!佢地因為要番去鄉下呀!!!!!!

哈!哈!哈!都唔知點算好呀!!!!!!!但係我真係唔知到呀!!

佢無理游會為左去鄉下所以唔番學既!!!!!!!!

都唔知做咩呀!!!!!!!我好想佢真係呀!!!!!!!!!!!

佢根本就唔係d咁既人呀!因為我同佢想處咁內呀!

 

________________________________________________________________

 

拍班想.....................

 

今日要拍班想啦!本來我地係第一堂就拍既啦!!!!!!!!!!!!!!!!!

但係因為我地中二級個陣時呀!係聆聽呀!仲係英文呀!!!!

我地當然會出 cheak啦!不過其實好多人都會既!!!!!!不過就唔會太過明顯啦!!

哈!哈!哈!我地根本就唔係像A班一樣呀!因為................

因為我地竟然會咁呀!根本就唔像!哈!哈!哈!!!!!!!!!!!!!!!

哈!哈!哈:=!!!!!係唔係真係唔像呀!!!!!

不過呀!我地都會有時就似既啦!!!因為我地班有D人D成績都唔似既!!!!!

 

________________________________________________________________________

 

哈!哈!哈!

 

又放學啦!好開心呀!不過呀!我地今日又遲左番呀!仲有呀!!!!!

我地唔妹今日又好鬼遲先番呀!真既!!!!!!!

哈!哈!哈!不過都唔係唔好既!!!因為我地可以溫書呀!真既!!!

我想明天會更好既!!!!好開心!!!!

刊登時間︰2007-03-27 06:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 2007 年 3 月 26 日  星期一   雨天


.....番學啦!......... 開心

 

今日..........................

 

今日呀!好慘啦!!!!!!真係好慘啦!今日竟然落雨呀!!!!!!!!!!

仲第我呀!番學個陣時呀!仲落雨呀!本來無咁多雨既!!!!!!!

但係呀!我無塔傘呀!所以呀!之後D雨落得好大呀!仲到我濕哂啦!!!!!!

真慘呀!我好恨D雨呀!次次落雨呀!我都唔咩既!!!!!

不過都有樣好既!係呀!我地可以唔駛集隊呀!係一件好可心既!事既!!!

 

____________________________________________________________

 

科學堂.......................

 

今日呀科學堂呀!好好彩呀!因為本來呀我地如果囉唔到14分呀!!!!!!

既話呀!我地就要留當既啦!好慘呀!!!!!!!!!!!!

真慘啦!咁到得既!左唔關我地既事既!點解又要留我地呀!!!!!!!!

本來我地要留既!!!!但係呀!!!!!!!!!!!!!

但係呀!!!!之後呀張文慧呀!佢改左去呀!!!!!!哈!哈!哈!!

所以先唔駛留既啦!真係慘啦!!!!!!!!!

 

_________________________________________________________________

 

英文堂............................

 

今日英文堂呀!我地又可以啦!不過今次又要默書呀!!!!!!!!!!!!

係一件好慘既!事呀!實際上.........我地係無溫到既!!!!

連杜B都無溫呀!!!!!!!!咁樣既話呀!!!!!!!!!!!!!!!

我地當然會出 check啦!因為好咩既!!!!!!!!

不過呀!我出個陣時呀!老師都無咩理我地既!因為呀!!!!!!!!!!

 

_______________________________________________________________

 

哈!哈!哈!

 

聽日呀!要中史啦!好慘呀!好彩呀!我地唔駛要咁多野呀!!!

不過呀!我地就慘呀!因為今次一定辛苦死我地啦!

哈!哈!哈!係一件唔好既事呀!真慘呀!!!!!!!!趙

刊登時間︰2007-03-26 07:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]