今日..........................
今日呀!好慘啦!!!!!!真係好慘啦!今日竟然落雨呀!!!!!!!!!!
仲第我呀!番學個陣時呀!仲落雨呀!本來無咁多雨既!!!!!!!
但係呀!我無塔傘呀!所以呀!之後D雨落得好大呀!仲到我濕哂啦!!!!!!
真慘呀!我好恨D雨呀!次次落雨呀!我都唔咩既!!!!!
不過都有樣好既!係呀!我地可以唔駛集隊呀!係一件好可心既!事既!!!
____________________________________________________________
科學堂.......................
今日呀科學堂呀!好好彩呀!因為本來呀我地如果囉唔到14分呀!!!!!!
既話呀!我地就要留當既啦!好慘呀!!!!!!!!!!!!
真慘啦!咁到得既!左唔關我地既事既!點解又要留我地呀!!!!!!!!
本來我地要留既!!!!但係呀!!!!!!!!!!!!!
但係呀!!!!之後呀張文慧呀!佢改左去呀!!!!!!哈!哈!哈!!
所以先唔駛留既啦!真係慘啦!!!!!!!!!
_________________________________________________________________
英文堂............................
今日英文堂呀!我地又可以啦!不過今次又要默書呀!!!!!!!!!!!!
係一件好慘既!事呀!實際上.........我地係無溫到既!!!!
連杜B都無溫呀!!!!!!!!咁樣既話呀!!!!!!!!!!!!!!!
我地當然會出 check啦!因為好咩既!!!!!!!!
不過呀!我出個陣時呀!老師都無咩理我地既!因為呀!!!!!!!!!!
_______________________________________________________________
哈!哈!哈!
聽日呀!要中史啦!好慘呀!好彩呀!我地唔駛要咁多野呀!!!
不過呀!我地就慘呀!因為今次一定辛苦死我地啦!
哈!哈!哈!係一件唔好既事呀!真慘呀!!!!!!!!趙 |