今日................................
今日好冷呀!真既!不過真的好開心呀!!!!!!!!!!!!!!
因為我今日好早起身呀!真係好開心呀!真既呀!開心開心!!!
___________________________________________________________________
今日...........................
今日我地第一堂英文堂呀!無上到堂呀!因為睇總統答問大會呀!仲睇左好內呀!!
真係好開心呀!因為唔駛上堂呀!真係一樣好既事呀!錦就可以上少一堂啦!!
我地仲睇左好內呀!其實本來唔係既!不過之後我地全班都話好想睇呀!!!!!!!
但係其實佢地唔係好想睇既!佢地係唔想睇個!!!!!!!!!!!!哈!哈!
真係第一次既!真開心呀!少左堂上課既時間呀!真開心呀!錦到得呀!!!!!!!
______________________________________________________________
無得上體育堂.................................
今日,因為冷呀!所以我地無上到呀!因為今日天氣冷呀!所以我地!!!!!
我地無上到呀!老師問我地想上或是睇野呀!不過想睇野就好呀!!!!
其實之後我都想上既!因為睇野真係好悶呀!仲有呀!我地!!!!!!!!!!
哈!哈!哈!今日又要聽講坐啦!真係慘啦!因為又要遲走呀!!!!
仲有呀!不過之後我要結他呀!遲左走呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
不過呀!好彩我都無遲呀! |