∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 3 月 10 日  星期六   晴天


..........唔駛番學..............

 

今日........................

 

今日,我又唔駛錦早起身呀!好開心呀!可以啦!!!!!!!!!!!

今日我又係只係得我同我呀媽呀!真係好開心呀!呀!但係好悶呀!

今日,我呀妹同家姐都係要番學呀!好唔開心呀!因為好悶呀!!!!!

好開心呀!!!!!!!!!!!=]

 

__________________________________________________________

 

今日.....................................

 

今日好悶呀!只係好多次留係屋企呀!好開心呀!!!!!!!

因為我唔 LIKE呀!真既!!!!好開心呀!!!!!!

哈!哈!!!!!!!!!!!

 

____________________________________________________________

 

今日........

 

只係係屋企睇電腦呀!今日個集好好睇呀!好剌激呀!!!!!

真係好呀!如果另外個套都係錦就好啦!真係好開心呀!

如果係錦就好呀!我好期待快d上

 

刊登時間︰2007-03-10 06:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 3 月 9 日  星期五   晴天


............好開心呀!...........

 

今日....................................................

 

今日好 cold!!!!!不過比琴日好好多啦!真既!好開心呀!真既!不過就要帶

校扭呀!真係好唔開心呀!真係既!好開心呀!!!!!!!!!!!!!

仲有呀!好開心呀!錦到得既!如果今日唔駛帶校扭就好啦!因為可以唔駛咁煩呀!

錦就一定好開心既呀!..............................

 

__________________________________________________________

 

今日又有普通話堂啦.............................

 

今日又有啦!真係好唔開心呀!因為我好怕上佢堂既!因為佢好嚴既!好慘呀!

仲有呀!我最唔想佢抽到我呀!要我答問題呀!真既!!!!!!!

不過我好好彩呀今日!!抽唔中我呀!真係好好呀!!!!!!!!!!!

但係我個 Fd杜B呀!佢被老師抽中過2次呀!第一次係叫名呀!!!

第二次係叫號數呀!又叫到佢呀!!!!!!!!!真既呀!係呀!!!!!!

 

_____________________________________________________________

 

聽日係星期六呀!

 

聽日又唔駛番學呀!好開心呀!仲有呀!我呀妹佢地又要番學呀!

又係只條得我一個人呀!同我呀媽呀!真既!!

我想聽日會好D啦!!!!!!!!!!!

 

 

刊登時間︰2007-03-09 07:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天


..........好開心呀!.............

 

今日................................

 

今日好冷呀!真既!不過真的好開心呀!!!!!!!!!!!!!!

因為我今日好早起身呀!真係好開心呀!真既呀!開心開心!!!

 

___________________________________________________________________

今日...........................

 

今日我地第一堂英文堂呀!無上到堂呀!因為睇總統答問大會呀!仲睇左好內呀!!

真係好開心呀!因為唔駛上堂呀!真係一樣好既事呀!錦就可以上少一堂啦!!

我地仲睇左好內呀!其實本來唔係既!不過之後我地全班都話好想睇呀!!!!!!!

但係其實佢地唔係好想睇既!佢地係唔想睇個!!!!!!!!!!!!哈!哈!

真係第一次既!真開心呀!少左堂上課既時間呀!真開心呀!錦到得呀!!!!!!!

 

______________________________________________________________

 

無得上體育堂.................................

 

今日,因為冷呀!所以我地無上到呀!因為今日天氣冷呀!所以我地!!!!!

我地無上到呀!老師問我地想上或是睇野呀!不過想睇野就好呀!!!!

其實之後我都想上既!因為睇野真係好悶呀!仲有呀!我地!!!!!!!!!!

哈!哈!哈!今日又要聽講坐啦!真係慘啦!因為又要遲走呀!!!!

仲有呀!不過之後我要結他呀!遲左走呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

不過呀!好彩我都無遲呀!

刊登時間︰2007-03-08 07:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天


........好開心!!!!!.........

 

今日..........................

 

我今日又好遲起身呀!今日呀!我又遲左起身啦!因為我次次都係錦既!

假期時,我都會好早起呀!但係之後我就唔會錦早起既啦!!!!!

哈!哈!哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

___________________________________________________

 

今日......................

 

我又係呀!不過我都好開心既!因為可以同杜b呀!今日又有英文堂呀!!!!!!!

好開心呀!老師竟然會錦既!我都覺得好奇呀!!!!!!!!!!!!!

不過都好既!真既呀!好慘呀!!!!!!!!!!!!!

 

___________________________________________________________________

 

哈!哈!

 

今日我又有帶野啦!好好呀!!!!!!!!!

因為我次次都唔記得既!但係現在就得啦!

仲有呀!我今日放學呀!仲同杜B一起呀!!!!!

係第一次既啦!真開心呀!因為我可以同佢一起呀

好開心呀!我仲有買野被佢食呀!佢好開心呀!

仲有呀!我個老婆都好開心呀!!好開心呀!!

 

 

刊登時間︰2007-03-07 06:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 3 月 6 日  星期二   晴天


......慘啦......

 

今日.................................

 

今日,我地又係要番學呀!真慘呀!今日好鬼死冷呀!!!!

今日只係得15度呀!真慘啦!我地又要帶校扭呀!慘啦!

仲有呀!我地帶左都唔穿既!仲有呀!今日錦死死痛呀!!!

氣死我啦!真係慘呀!真既都唔知點呀!真既!又錦鬼冷呀!

我只係穿好少杉渣!!!!!!!!!!!!!

 

_____________________________________________________

 

今日...........................

 

真好呀!番到學校呀!我個筆袋仲係到呀!!!

真好呀!我個果10蚊都係到呀!無人囉到呀!

真好呀!錦到無人囉呀!真係既!!!!!

其實我地個間學校d人錦唔好呀!竟然我d野竟然會

錦好既!錦到得既!竟然會錦好呀!開心死我啦!

唔駛買個筆袋呀!!!!!!!!!!

 

____________________________________________________

 

美勞堂呀!

 

今日美勞堂呀!我地做左樣野呀!我地個面具呀!!!!!!!!

仲要做立體既!真既!係呀!!!!!!!!!!!!!!

哈!哈!哈!哈!哈!哈!哈!真既!錦到得既!哈!哈!哈!哈!

我仲做到好多野呀!仲做到我隻手好髒呀!真呀!!!!!

不過都做得唔錯既!真既!不過都係我個老婆做得好好多啦!

____________________________________________

 

之後.....................

 

之後呀!我地仲有呀!我家又發生事啦!!!!!!!!!

不過唔同得你地講呀!好開心呀!真既錦到得既!真呀!

真係既!仲弄到我唔好呀!真既!哈!哈!哈!

仲有呀!我仲有呀!我唔記得左帶英文 dAY BOOk呀!

真係慘啦!今次又唔知會點解啦!!!!!!

我怕會被老師罰我記書呀!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2007-03-06 06:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]