今日好開心呀!
因為我同我d fd係放學後去左扭卡呀!我都扭左好多既啦!
幸好我扭都飛輪海呀!佢地好鬼靚仔呀!真既!好多人都覺得呀!
幸好我都扭到呀!不過扭到好多都唔好呀!好鬼死慘既!!!!
不過我都扭左好多D特別卡呀!好開心呀!不過就扭唔到飛輪海
個D特別卡呀!我好想呀!我想扭到呀!因為好靚既!點解好呀!
之後仲同左鳥屎佢地買朱古力呀!我聽佢地話好食既!
不過都好貴呀!不過一年一次渣!!算啦!其實我只係被我D fd呀!
其實都唔係好鬼多呀!都得既啦!!!!!!!!!!!!!!!
哈!哈!哈!
______________________________________________________________
不過睇唔到花樣少年少女呀!
今日無得睇花樣少年少女呀!因為 down唔到呀!
我係找到呀!但係又係唔合呀!我就煩死啦!我
地係 youtube到睇呀!又次次都 eut 呀!好煩呀!
我就煩鬼死我啦!點解好呀!你地 help下我呀!
之後我地就落左去食呀!因為媽媽今日做野好辛苦呀!
所以就落左去食呀!都好食既!不過D雞就好難食呀!
之後就買左朱古力呀!我呀妹都有買到既!佢買個D好靚既!
不過就好貴呀!我都想買既!不過貴呀!所以無買到呀!
我想快D有得睇花樣少年少女呀!
|