∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 2 月 13 日  星期二   陰天


..........好開心呀.........飛輪海...... 愉快

 

                                            今日好開心呀!

 

                      因為我同我d fd係放學後去左扭卡呀!我都扭左好多既啦!

                      幸好我扭都飛輪海呀!佢地好鬼靚仔呀!真既!好多人都覺得呀!

                      幸好我都扭到呀!不過扭到好多都唔好呀!好鬼死慘既!!!!

                      不過我都扭左好多D特別卡呀!好開心呀!不過就扭唔到飛輪海

                      個D特別卡呀!我好想呀!我想扭到呀!因為好靚既!點解好呀!

                      之後仲同左鳥屎佢地買朱古力呀!我聽佢地話好食既!

                      不過都好貴呀!不過一年一次渣!!算啦!其實我只係被我D fd呀!

                      其實都唔係好鬼多呀!都得既啦!!!!!!!!!!!!!!!

                      哈!哈!哈!

 

         ______________________________________________________________

                                           不過睇唔到花樣少年少女呀!

 

                          今日無得睇花樣少年少女呀!因為 down唔到呀!

                          我係找到呀!但係又係唔合呀!我就煩死啦!我

                          地係 youtube到睇呀!又次次都 eut 呀!好煩呀!

                         我就煩鬼死我啦!點解好呀!你地 help下我呀!

                         之後我地就落左去食呀!因為媽媽今日做野好辛苦呀!

                         所以就落左去食呀!都好食既!不過D雞就好難食呀!

                         之後就買左朱古力呀!我呀妹都有買到既!佢買個D好靚既!

                         不過就好貴呀!我都想買既!不過貴呀!所以無買到呀!

                         我想快D有得睇花樣少年少女呀!

                      

刊登時間︰2007-02-13 08:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天


................好慘呀!.............

 

                                                    今日番學啦!..................

 

                今日番學啦!新一日既開始啦!仲有呀!今日呀黃穎佢有番呀!

                仲同我一起呀!好開心呀!我無錦悶啦!哈!哈!哈!

                不過有樣就唔係媽好啦!今日呀鳥屎佢無番呀!好唔開心呀!

                佢都唔知有D咩事呀!我同唔丹丹都好膽心佢呀!點好呀!

                我地打佢電話找佢既!不過無人接呀!點好呀!佢都唔知點呀!

 

         __________________________________________________________

 

                                           同佢地玩呀!

 

                今日小息,我同呀丹佢地一起玩呀!我覺得我自己好

                似無咩理杜B呀!唔知佢地有無氣我呀!不過我覺得佢

                地無番小氣既!所以可能無既!仲有呀!今日我識左個

                2f班既人呀!佢好多飛輪海個D野呀!佢就好啦!

                我都想有呀!不過無呀!很我好都有本野呀!好靚仔呀!

                好貴既本野,我都唔知點解會買左去既!

 

       ______________________________________________________

 

                                     今日我本來睇13集既!

 

                        不過唔得呀!我 drown好多都唔合呀!我都唔知做咩呀!

                        我弄唔到呀!我想睇都無得睇呀!點好呀!如果你地

                        有睇話就被我啦!

              

                

 

 

刊登時間︰2007-02-12 07:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天


.................有得食串燒呀!..........

 

                                                                 今日係星期日呀!

 

                           今日係放假既最後一日呀!好唔開心呀!聽日我就要番學啦!

                           不過我今日都好開心既!因為可以食串燒呀!好好食既!

                           d飯都好好食既!因為加左d菜上去,好食好多啦!好好食呀!

                           我想下次又又得食過啦!因為真係好好食呀!

 

                  __________________________________________________________

 

                                             今日本來好悶呀!

 

                             今日本來好悶既!不過之後就無錦悶啦!因為有得睇野呀!

                             好好睇既!d畫面都好靚既!不過我唔講比你地知呀!

                             等你地估下啦!想知就問下我呀!哈!哈!哈!

 

 

             _________________________________________________________________

 

                                               我地有有dvd機啦!.....慘啦!

 

                                   今日我按裝左 DVD呀!好開心啦!我家終於有啦!

                                   我其實本來就好想有既啦!不過我呀媽唔裝呀!

                                   現在有啦!真係好開心呀!我開心到都唔知點好解!

                                   不過都係一場歡喜一場空呀!原來裝唔到呀!

                                   好唔開心呀!我想要既野無啦!我真係唔想無dvd呀!點好呀!

 

                           

刊登時間︰2007-02-11 07:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


............唔駛番學呀!................

 

                                                         今日我唔駛番學呀!

 

                      今日我唔駛番學呀!就連我唔妹今日都唔駛番啦!

                      真係好開心呀!係第一次呀!哈!哈!哈!

                      不過我家姐就要番啦!佢就真慘啦!佢無得放呀!

                      係!!!

 

                  ____________________________________________________

 

                                                      我呀妹佢去街啦!

 

                                 今日我呀妹佢有街去呀!好開心呀!不過我就無啦!

                                 因為無人約我呀!我呀妹就好啦!因為佢有得去街呀!

                                 仲買左D野呀!都多既!不過佢d野都好既!其實我覺得我

                                 媽都幾鐘意既!不過佢穿就唔係好好啦!都係我呀妹穿好好多呀!

                                 不過我都好既!第為我今日都有野既!不過只係睇玻璃面具呀!

                                 不過都好既啦!因為今日好似係大結局呀!好好睇呀!兩都都

                                  做到呀!

刊登時間︰2007-02-10 08:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 9 日  星期五   陰天


......唔開心呀!......... 不安

 

                                                       今日我有個 fd無番呀!

 

                     其實我都唔知佢做咩既!因為佢之前己經好多次無番既啦!

                     佢都唔知有咩事呀!我好膽心佢既!因為我怕佢唔知有咩病呀!

                     竟然會有錦多呀!今日又左佢呀!我悶左好多呀!塔車又無人理我呀!

                     唔知佢有咩事呀!我好想佢快D好番呀!可以同我地一起玩呀!

 

             _____________________________________________________________

 

                                                    嚇死我啦!

 

                         今日早上查書包呀!我好怕既!因為我書包好少書呀!

                         本來我都唔知點算好既!不過之後我就算啦!

                         捉捉就捉啦!不過老師無查我個果呀!子係睇我書包大細呀!

                         我好開心呀!不查到我呀!如果唔係我就慘啦!

                         不過都好既!啦!我 D Fd好多都無被人捉到啦!

                          我己經好開心既啦!

 

                 _________________________________________________________

 

                                                     今日..........

 

                            今日呀鳥屎佢病左呀!我好唔開心呀!佢本來想早走呀!

                            但係打唔到被佢D家人呀!佢真係好慘既!仲有呀!

                            今日我整日都係同佢地玩呀!我地仲講花樣少年D野呀!

                            其實我覺得我同佢地玩時,唔知做咩會好開心既!

                            我地次次都有話題既!我覺得我地好投呀!

                            好開心呀!          

 

                 __________________________________________________________

 

                                                  無得睇野啦!

                                      

                               係花樣小年呀!好唔開心呀!                   

刊登時間︰2007-02-09 07:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]