∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 2 月 18 日  星期日   晴天


.....新年又要拜個年........... 不安

真真正正既新年!!!

 

今日係真真正正既新年呀!我一早起身就有得食年糕啦!

有年糕呀、有蘿白糕呀!好好食既!真係好既!哈!哈!哈!

之後我地就去拜年啦!我地仲有得穿靚靚杉呀!我呀妹係穿得最好既!

係呀!我家姐都好既!不過佢就企候得唔好呀!如果唔係都應該好好既啦!

 

 

_______________________________________________________________

今日去拜年啦!

 

今日拜年其實都唔係好好既啦!因為次次都係錦呀!好悶呀!

其實我好想好似人地錦呀!可以番去鄉下呀!因為d人問我呀!

 次次我都唔知點答呀!我又唔想同人地講我無番個鄉下呀!因為

   我話無番個既話呀!d人其會話我既!錦到無番個呀!我唔想被人

話呀!我識個個都有番個既啦!只係我無番個渣!!!!!!!

仲有呀!新年次次都係拜完年就去飲茶呀!我悶死啦!次次都

係錦既!之後我地就走啦!不過話走就走呀!

 

______________________________________________________

 

做咩去西貢呀!

 

今日有去西貢呀!其實我都唔想去既!不過佢地去到呀!

我唔想都唔得呀!個到仲有好多蚊呀!真煩呀!我真係好

想走呀!不過又唔得呀!我呀媽仲係到買左好多海鮮呀!

不過個到d野都好貴既!一過都好大既啦!係係係呀!!

不過無幾內我都走既啦!好開心呀!!!!!!!!!!

 

祝大家新年快樂呀!

 

 

刊登時間︰2007-02-18 06:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 17 日  星期六   晴天


......哈!吃湯圓.............

 

                                                              今日我又好早起身啦!

 

                      因為要去飲茶呀!我其實都唔係好想去渣!!!!!

                      不過公公佢地係到呀!不過爸爸就唔係到啦!!!!

                      如果佢係到就一家團圓啦!哈!哈!哈!

 

      __________________________________________________________________

 

                                                 買糖果................

 

                         今日我地去買糖果呀!都好多既!仲有我最 love既朱古力呀!

                         哈!哈!哈!聽日我地就有得食啦!不過今日就無但睇電視啦!

                         因為做完玻璃面具啦!我好想睇既!不過都做完啦!真係好可式呀!

                         如果有多雜,就好啦!我想大家都想睇既!我真係好想睇呀!!!

                        

              _________________________________________________________________________

 

                                                哈!哈!哈!

 

                       我想快D聽日呀!因為可以食我想食既年糕呀!

                       因為公公整D年糕好好食既!真好呀!

                       仲有呀!可以食多D糖果呀!我最 like食既啦!

                       聽日就可以食啦!哈!哈!哈!好開心呀!

刊登時間︰2007-02-17 05:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 16 日  星期五   陰天


..........今日放新年假.................. 驚訝

 

                                                           今日無駛番學呀!

 

                  今日放新年假啦!好開心呀!唔駛番學呀!哈!哈!哈!

                  今日我又要好早起身呀!因為我呀媽有野做呀!真慘呀!

                  我以為放假可以睡內d呀!點知原來唔係既!!!係我都唔知點呀!

                 

       ______________________________________________________________

 

                                                       公公來啦!

 

                         今日我呀公來啦!哈!哈!哈!好開心呀!!!!

                         仲有呀!今日我呀媽無唱到k呀!好開心呀!!!

                         仲有呀!今日我有個 fd 剪左頭髮呀!係我假中一個

                         老婆呀!係吳苑雯呀!我好想睇下佢剪左頭個樣呀!

                         一定好好笑既!不過可能好好睇既!不果最好就可愛D啦!

                        哈!哈!哈!我想快D 見到呀!不過今日我呀媽就辛苦啦!

                        因為佢要大掃除呀!

  

刊登時間︰2007-02-16 06:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 15 日  星期四   陰天


最後的上學日!! 滿足

 

                                                   今日係最後一日既番學呀!

 

             今日係新年既最後一日既番學呀!我其實我自己都唔知開唔開心既!

             因為如果放新年既話,就可能好無聊既啦!因為會無野做既!!!

             但係如果番學既話就可以同我 D fd一齊玩既啦!好開心既!!!

             我都唔知自己想點呀!我好煩呀!都唔知點好呀!!!

 

 

     _______________________________________________________________

 

                                     唔駛上體育堂!!

 

           今日體育老師佢要帶人出去比賽!所以我地無得上呀!!!

           不過都好既!因為可以唔駛考試呀!如果唔係我可能會唔合格既!

           但係我地唔駛上呀!我地去左科學室呀!我仲係到聽歌同食朱古力呀!

           我地仲食左好多呀!都唔知會唔會 fat既!不過我真係好開心呀!!!

           可以同 C班D人一齊玩呀!仲同我既一個 fd 鳥屎玩呀!!!!!

           我地好開心既!!!!我地仲有睇小孩不笨呀!不過本來就好呀!

           但係我之前上中文堂睇過睇啦!所以都睇過既!有睇 =無睇呀!!

           不如唔好睇仲好呀!阻住我聽歌呀!真煩既!

刊登時間︰2007-02-15 06:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


**雙失情人節**

 

                                                       你日你地估下係咩日子..................

 

                今日係情人節呀!我又係第一次係情人節到送朱古力被人渣!!!!

                好開心呀!我都被左好多人既!不過我都唔錯既!我都有呀!!!

                我都收到好多朱古力呀!都好好既!不過唔係全部都好好食既!!

                我覺得最好食個個係杜B同呀李湖丹被我個果呀!不過李湖丹個果

                貴好多既!仲只係好少渣!!但係杜B個個雖然唔係好貴呀!!!!

                但係都好好食既!哈!哈!哈!不過有個 fd就唔係好好啦!因為佢

                係有被我呀!但係就好 cheap呀!我唔講被你地呀!

 

 

  ______________________________________________________________________

 

                                   .......幸運的一日.......

 

              今日我地又 番 down花樣少年少女13呀!本來就唔係好好既!

              今日既第一次就唔係好好啦!但係之之後既第2或3次就得啦!

              終於都得啦!我地搵個好多日都唔得既!但係儀家終於都得呀!

              真係好開心呀!今日又唔駛 down到個D唔好既片呀!又唔駛錦慘啦!

              個D人真係唔好呀!本來唔係就囉上去呀!累到我地搵到錦死內呀!!

              都係D人唔好呀!我想下一次唔好 down 14集個陣時又係錦啦!!!

              D人真係好無聊呀!錦到得既!都唔知佢地錦,對自己有D咩好呀!

              D人錦無聊呀!如果佢地無錦既話!我地一定輕鬆好多既啦!

 

 

 

                       

刊登時間︰2007-02-14 07:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]