∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 4 月 9 日  星期一   晴天


氣死我啦!! 開心

 

今日............................

 

呃公公佢走左啦!!因為佢星期一就走既啦!好唔開心呀!

係我想公公佢唔好去大陸呀!!!

上面只係得我公公係到住既渣!!!!!!!!!!

本來仲有婆婆既!!!!!!!!

但係佢又係唔係好鐘意去大陸呀!!!!!!!!!!

佢話係大陸D政治唔好呀!!!!!!

所以就唔鐘意去呀!!!!所以就去左我地屋企呀!!!

但係呀!!我都想佢可以來既!!

 

____________________________________________________________

 

買送..........................

 

今日買送呀!!!又唔駛我去啦!!!今次又咩啦!!!!!!!!

又係得我同呀妹既!!我地當然又睇野啦!!!!

係唔係好衰呀!!!仲有呀!今日我又好乖既!!!今日我又溫書啦!

好快就到我到既生日啦!!!其實如果想送被我既!!

我想人地買碟被我呀!!!因為我屋企大多野啦!!!!!!!!!

我想佢地被錢我好啦!!!咁就唔駛令到我屋企咁慘呀!!

 

________________________________________________________

 

氣死我啦..........................

 

今日到我玩個陣時正一氣死我啦!!

因為有D懷懷地呀!到我玩個陣時呀!!!!

真快弄瘋我啦!!!!!!!

點解要我玩個陣先呀!!!!!!!!!!!!!

真慘呀!!!!

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2007-04-09 06:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 4 月 8 日  星期日   晴天


........又係無聊既一日................ 開心

 

今日呀!我地好早就起左身啦!..........................

 

因為呀!今日我地要去同公公飲茶呀!去到個到呀!原來今日唔係好多人既!!

今日我地去到呀!有好多位都空左呀!!都幾清既!!! 

或這啦!!!!可能這幾日有好多人都上左去呀!!所以無咩人呀!!!

之後呀!我呀媽佢地同公公呀!一齊出左街呀!!!!!

只係得番我同妹妹係到既渣!!!!不過都好開心既!!!!

因為屋企無左大人啦!!!!趙!

我地又可以玩啦!!!我地鐘意做咩都得呀!!!!好開心既!!

 

___________________________________________________________

 

 

我地今日番來個陣時呀................

 

見到有飛飛既野呀!不過只係得吳尊既渣!!!!!!!!!!!!

仲有花樣少年既野呀!!我聽呀妹講呀!有唐禹哲既!

之後我同呀妹想買既!!!不過我地一睇個架錢呀!!!!!!!!

真係嚇得到我呀!

竟然會咁貴既!!只係一本雜誌既渣!!!!!就要38呀!好貴呀!

所以無得買既!!!!!!

之後我地想等佢地走左呀!我地就落去買既!!!!!!!

但係最終都無買到呀!!!!!

 

______________________________________________________

 

好開心呀!!

 

佢地走左呀!我地當然睇野啦!!!本來想溫書既!!!!!!

因為要小測呀!!!!!!

但係我愈溫愈覺得好難呀!!!我數學呀!!正一令到我瘋啦!!

我睇極D式都唔明呀!!!!!

所以我地就去左睇野啦!!!不過只係重睇之前個D野既渣!!

不過我都覺得咁好睇既!!!!!

好過我地儀家個D劇呀!都唔好睇既!!!!!!!!!

D台劇幾好睇呀!!!!!!!

我睇過好多都覺得好睇既!!!!!!!!!!!!

 

________________________________________________________

 

玩電腦...............

 

無幾內呀!佢地就番來呀!!!我地過左無幾內呀!當然開電腦啦!!

不過今次我地無睇到野呀!!!!!!!

因為我地想小測完之後前再開始睇呀!!!!!!!!!!!

咁就可以有多D時間溫書既!!!!

我好想好似我家姐間學校咁呀!!!!!!無咁辛苦呀!!!

 

 

刊登時間︰2007-04-08 05:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天


.......惡作劇做完啦!............ 滿足

 

今日係我拜山既日子呀!!!

 

今日呀!我地呀!好早就去左拜山啦!!!!個到呀!今日都唔係好多人既!

係既!!!我去到個到呀!!我快死啦!!!!!!

因為個到有好多個d凐呀!!仲有呀!D凐呀!令到我同妹妹家姐都流眼水啦!

仲弄到我地係咁咳呀!真係好辛苦既!!!!

不過我地拜個到都有好多人都係到拜既!!!所以有好多既凐係到呀!!

係池雲山既!!!好遠既都!!!!!

 

_________________________________________________________

 

去遠拜山.........................

 

去遠拜山啦!!!我就要去買野啦!!!真係唔好呀!!!!

我真跟既!!!!!!

真係好慘既!!!因為要去呀!!個到d人都唔係好既!!

如果唔係我地就要......

排好內既隊既啦!!!!到時就好內先走得既啦!!

 

_________________________________________________________

今日.............

 

今日公公整個d野好好食既!!!!!!!!!

哈!哈!哈!!!!

 

刊登時間︰2007-04-07 06:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 4 月 6 日  星期五   晴天


..........溫書既一日.................

 

今日............................

 

今日呀!我地又係係屋企食呀!真既!!!!咁真係好呀!!!!

因為我又唔駛去買送啦!!!係一件好既事呀!

仲有呀!今日我地又咩啦!真係好開心既!!因為可以玩啦!!!

哈!哈!哈!真係好好既!!!!!

 

____________________________________________________________

 

溫書既第一日................................

 

今日係我溫書既第一日呀!本來好開心既!!!!!!!!!!!!

之後呀!我溫數學個陣時呀!!!!!

我根本就唔明佢係到做D咩式呀!!!我就快要瘋啦!!!!!

哈!哈!哈!不過之後呀!我再認真D溫呀!!

就覺得其實都唔係大難既渣!!!不過就要讀D式呀!!!!!!!

但係我根本就記唔到入腦呀!!!!!!!

唔知係唔係呀!因為我對數學比較唔係太好既!!!!!!!

我本來就係數學大白痴泥既渣!!!!

所以我對數學唔係太好既渣!!!!!_____________

我比較鐘意中文多D呀!!!!!

 

因為比較容易好多啦!!!!!!但係數學又要記野呀!!

煩到我頭都爆啦!!!!哈!哈!!!

聽日又係我既溫書既日子呀!!!又要辛苦啦!!!

 

累死我啦!

刊登時間︰2007-04-06 06:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 4 月 5 日  星期四   陰天


..........好無聊呀!.......... 開心

 

今日...............................

 

今日呀!我又好遲先起身呀!!!因為呀!!!今日又係係屋企食呀!!!

真係好開心呀!!!!因為唔駛落去呀!!!!!!!!

好開心既事呀!!!哈!哈!哈好開心呀!!!!!!!!!!!!!!

我地今日早上食麵呀!!我食得好遲呀!!!!!!

不過呀!!!我地呀!!仲睇左樣野呀!!!係飛輪海既碟呀!!!

 

____________________________________________________________

 

唔駛去買送呀..............................

 

今日又唔駛我去買送啦!!好開心呀!!因為今次又係我家姐去呀!

哈!哈!我同我呀妹一齊呀!!!!!!

做左樣我地好開心既事呀!!不過我呀媽唔知既!!!!!!

不過我都係唔同你地講啦!!!以免你地八掛呀!

不過我地今日呀!整日都係係屋企呀!根本就無咩去過街呀!!

只係留係屋企玩既渣!!!!!!!

刊登時間︰2007-04-05 06:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]