今日呀!我地好早就起左身啦!..........................
因為呀!今日我地要去同公公飲茶呀!去到個到呀!原來今日唔係好多人既!!
今日我地去到呀!有好多位都空左呀!!都幾清既!!! 
或這啦!!!!可能這幾日有好多人都上左去呀!!所以無咩人呀!!!
之後呀!我呀媽佢地同公公呀!一齊出左街呀!!!!!
只係得番我同妹妹係到既渣!!!!不過都好開心既 !!!!
因為屋企無左大人啦!!!!趙!
我地又可以玩啦!!!我地鐘意做咩都得呀!!!!好開心既!!
___________________________________________________________
我地今日番來個陣時呀................
見到有飛飛既野呀!不過只係得吳尊既渣!!!!!!!!!!!!
仲有花樣少年既野呀!!我聽呀妹講呀!有唐禹哲既!
之後我同呀妹想買既!!!不過我地一睇個架錢呀!!!!!!!!
真係嚇得到我呀!
竟然會咁貴既!!只係一本雜誌既渣!!!!!就要38呀!好貴呀!
所以無得買既!!!!!!
之後我地想等佢地走左呀!我地就落去買既!!!!!!!
但係最終都無買到呀!!!!!
______________________________________________________
好開心呀!!
佢地走左呀!我地當然睇野啦!!!本來想溫書既!!!!!!
因為要小測呀!!!!!!
但係我愈溫愈覺得好難呀!!!我數學呀!!正一令到我瘋啦!!
我睇極D式都唔明呀!!!!!
所以我地就去左睇野啦!!!不過只係重睇之前個D野既渣!!
不過我都覺得咁好睇既!!!!!
好過我地儀家個D劇呀!都唔好睇既!!!!!!!!!
D台劇幾好睇呀!!!!!!!
我睇過好多都覺得好睇既!!!!!!!!!!!!
________________________________________________________
玩電腦...............
無幾內呀!佢地就番來呀!!!我地過左無幾內呀!當然開電腦啦!!
不過今次我地無睇到野呀!!!!!!!
因為我地想小測完之後前再開始睇呀!!!!!!!!!!!
咁就可以有多D時間溫書既!!!!
我好想好似我家姐間學校咁呀!!!!!!無咁辛苦呀!!!

|