∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 3 月 15 日  星期四   晴天


好好彩呀!!!!!

 

 

今日無咁 cold啦!

 

今日無咁 cold啦!可以唔駛帶校扭學啦!真係一樣好好既事!!!!!!!!!!!

不過我都覺得幾好既!因為可以無駛帶呀!咁我就可以無駛咁煩啦!真既!

好開心呀!唔駛帶啦!happy呀!我想聽日都可以咁呀!咁就唔駛日日都咁煩既啦!

我想既梁不過都唔知得唔得呀!因為這幾天既天氣都好唔平衡呀D天氣!

如果聽日都係咁既話就好啦!我唔想聽日又要帶啦!真係都唔知點算好啦!!!!

 

___________________________________________________________________

 

今日真好彩.....................

 

今日好好彩呀!因為小息個陣時呀!我去圖書館呀!又可以玩電腦呀!!!

之前這個時間去呀!係無既!但係現在就有啦!我第一次係第一個小息...

就可以有得玩啦!不過我無玩到呀!因為無咩時間呀!不過我都好開心呀!!!

因為咁樣代表我今日既運氣好好呀!

 

___________________________________________________________________

 

家政堂................

 

今日家政堂呀!我地有得煮野食啦!真係好開心呀!因為我想煮好內既!!

因為我地之前中一無翥過既!但係我好想煮既!但係無呀!!!!

現在終於可以煮啦!我好開心既!真係好開心呀!不過今次就末有得煮呀......

要下一次先可以煮呀!本來我都好開心既!但係今次呀!我同一個....

唔係好熟既人一組呀!我覺得唔係好好呀!因為我地唔熟呀一起煮個陣時就好悶既!

不過幸好,我地剛剛分左組啦!我同佢傾左陣呀!都覺佢唔錯既梁!

但係我有個朋友話呀!佢只係第一次對你好D渣!!第二次就唔會對你錦好既啦!!

 

_____________________________________________________________________

 

pE堂..............

 

今日有PE堂呀!唔駛考試呀!真係好開心呀!!!!!!!

唔駛考啦!因為C班有好多人都無番呀!!!!

所以就無啦!真係好開心既事呀!真開心呀!!!!!!

好開心呀!不過我都鐘意藍球既!真好!!!

 

___________________________________________________________

 

放學呀!

 

今日放學又要結他啦!我都唔知好或是唔好呀!!!!!

因為我又唔想咁遲番呀!!!!!!!!

但係我又鐘意結他既!真好呀!!!!!!!!!!

不過我覺得結他難過彈鋼琴呀!!!!!

之前我覺得鋼琴係最難既!但係現在就覺得結他最難啦!

幸好呀!番到屋企我都仲有好多時間既!!

刊登時間︰2007-03-15 08:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 3 月 14 日  星期三   晴天


........又倒莓既日子........

 

今日.................................

 

今日又係錦黑仔呀!第一呀!今日呀黃穎佢無番到呢?我好膽心佢既!唔知佢咩........

不過我就慘啦!因為只係得我一個人渣!!坐車時真係好鬼悶既!!!!!

唔知聽日佢會唔會番呢?不過我想佢番呀!我唔駛做個無聊既人呀!好似無左佢唔得呀!

其實我無左邊個都得既!因為我身邊仲有好多朋友關心我同對我好好既!!!

我唔會只為左一個人而令到自己既日子錦唔開心既!真係好開心呀!!!!!!!!!

 

_________________________________________________________________

 

被 prearent人呀!

 

今日,我送左份禮物被人呀!其實只係白色情人節禮物既滿渣!!!!!!

無咩特別既地方既!真既!仲有呀!我D 老婆都鐘意既!我好開心呀!

我D 老婆佢地 like 呀!我都好啦!不過今日呀!係!!!!慘死我啦!!!!

 

________________________________________________________________

 

英文.................................

 

今日英文堂呀!老師叫我地默書呀!我地無溫到既!仲有好多人都無溫呀!

同我一樣呀!坐我旁既杜B呀! 佢都係無溫到書呀!!!!!!

我地仲一起出 cheak呀!不過老師佢都唔理我地既!只係坐係到弄部電腦呀!

所以我地好多人到出既!其實如果唔係唔合格要留堂既話!!

我地都唔會錦既!我地都係怕會唔合格呀!會留堂既!所以我地先要出 cheak!

不過我地出得好開心呀!我真係好鐘意我同杜B不起生活既事呀!

 

_________________________________________________________

今日數學要補....................

 

今日午呀!要數學補測呀!所以我好遲先食到反呀!我真係好肚餓既!!!

不過無幾啦!因為要補測呀!不過好彩之後都得呀!!!!!!

仲有呀老師都話我合格呀!好啦!唔駛補測啦!我好討罰數學呀!!!!!

仲弄到我小左D時間去玩電腦呀!不過都有得玩既!!!!!

 

_______________________________________________________________

 

 

之後放學..........................

 

放學係最倒莓既!因為我去靈野呀!仲唔靚既!!!!!!!!!

好唔開心呀!因為要咩呀!仲之唔好就唔好啦!

我想下一次曾好好多!錦就會好好既啦!!!!!!!!

仲有呀!

刊登時間︰2007-03-14 07:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 3 月 13 日  星期二   晴天


好倒莓既今日 不安

 

 

無錦 cold啦.......................

 

今日我以為呀黃穎會唔番學既!因為佢地個班老師話,如果體溫高個 27.6

就可以唔駛番啦!佢地就好啦!不過佢都係要番呀!!!!!!

不過佢番,我當然好開心啦、因為有人陪我呀!雖然有小林呀!但係.........

我覺得我地己經唔係之前錦 fd 啦!因為我地現在好似只係普通 fd既!

所以,佢番啦!真係我最 happy 既=事啦!!!!

 

______________________________________________________________

 

英文堂.................

 

今日英文堂呀!我地係玩既!因為今日有老師睇堂呀!所以老師叫我地.........

扮野講呀!本來係一件好好既事既!但係我地個租有個人唔好呀!

佢本來無野做既!叫佢扮野呀!佢唔很呀!之後我地同老師講呀!老師叫佢d.....

但係佢又唔很呀!真係正一衰人呀!咩都係我同杜B做呀!!!!

之後仲要弄到我個杜B do 呀!佢真好呀!佢係唔鐘意既!但係為左我地呀!!

佢就犧牲左自己啦!扮個D 底B既野呀!不過幸好呀!........

我地D分都好好既!都唔比人地差呀!杜B做到好開心既!!!!!!!!!

但係我真係好唔 like佢呀!佢叫高大口怪呀!真比佢氣死啦!

 

______________________________________________________________

 

美勞...................

 

今日最後個堂係上美勞呀!本來我好開心既!但係今日又係 do...面具呀!

因為我無剪指夾呀!所以就唔想呀!我唔 like .........

真係既!不過之後我都做得好開心呀!因為杜B同我一起呀!真既好開心呀!

我同杜B都做得唔錯既!不過我覺得我比佢差好多呀^-^

 

_______________________________________________________________

放學..................

 

今日放學呀!本來我可以同黃穎同丹丹去抽 yes既!但係之後佢地又被老師罰呀趙

佢地個果正一都唔知係咩老師呀!次次都罰人既!仲要係我想同佢地.....

抽時呀!個果錦既老師都要罰留堂呀!我真係好唔 like 佢呀!佢這個人都唔.....

之前細個聽人地留慣人地堂既!所以現在就次次留堂呀!!!!!!

好心佢番鄉下啦!錦既人,根本就唔適合 do老師呀!佢錦既人, do咩都唔好呀!

真一係 pick佢呀!弄到只係得我一個人呀!!!!

 

 

不過之後我係個到抽野呀!我 see 到我呀妹呀!佢又抽呀!佢仲抽左好多好既野呀!...

仲有飛飛呀!都好多既!但係我今次就好多都唔好啦!仲只有一張飛飛呀!

好唔甘心呀!不過之後我呀妹被佢多左個D飛飛我呀!我真係好開心呀!!!!!!

我呀妹仲有齊 5 種 yes 卡呀!佢就好啦! 今次 yes 飛飛只有5種既!

佢有晒 5 種呀!我都要有 5種呀!我唔會放氣既!不過都無啦!因為我要收手啦!

但係我會等下一期既飛飛既!我仲想要 S.H.E呀!但係又無呀!

刊登時間︰2007-03-13 06:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天


....好開心.......... 開心

 

今日天氣好左好多啦!

 

今日無錦冷啦!真係好開心呀!不過都係要帶校扭呀!真慘呀!

要帶呀!又要我地囉啦!真係好煩呀!錦到得既!!!

仲有呀!

 

_______________________________________________________

 

時間......................

 

今日時間過得好內呀!仲有呀!上英文堂d時間係最內既!但係上

其他堂唔係既!真係好開心呀!錦到得既!我唔 like

既堂就好快就落堂既啦!但係我想上D堂就好快落堂呀!!!!

我真係好想快D放學呀!因為我想番屋企睇野呀!

真慘啦!D時間又會錦內既!係真係唔好既事呀!!!!!

 

_____________________________________________________

 

 happy................

 

原來現在可以抽 yes卡啦!好開心呀!但係我今日無去到呀!

真好呀!原來現左有啦!我好期待個D好唔好既!我呀

妹呀!佢同人買左張卡呀!又係飛飛呀!佢地真係好帥呀!

我呀妹仲不停讚佢地呀!不過我都覺得既!因為佢地又可愛!

又帥呀!真世上難得既帥人呀!我想大家都係錦想既啦!!!

 

________________________________________________________

 

哭.................

 

今日我又睇野啦!係睇我既終呀!係最後一集呀!

其實這套真係好好睇既!因為又好笑呀!又感人呀!!!!!!

仲有呀!又有D化學既成分呀!真係好好睇既!

不過個結局我覺得佢地好慘呀!因為錦辛苦呀!錦就無左啦梁

          其 實我覺得佢地做D戲好多都好好睇呀!唔係只係佢地帥呀!

真既!唔係因為佢地帥呀!因為我好 like佢地

 do個D戲呀!我好想不次話戲會又係錦好睇啦!呀!

刊登時間︰2007-03-12 06:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 3 月 11 日  星期日   晴天


.....最後一日開心啦!.....

 

今日...................................

 

今日好多人都唔駛番呀!好開心呀!我無錦悶啦!仲有呀!!!!!!!!!

我地仲無落到去食既呀!好開心嗟唔駛番煩呀!真係好好呀!趙!!!!

好開心呀!哈!哈!哈!哈!

 

________________________________________________

 

睇野啦!

 

今日我睇我D野既最後一集啦!好開心呀!錦到得呀!!!!!

好好睇既!我真係好 like 睇呀!好剌激呀!真開心呀!!

真既!仲好好睇呀!好開心呀!!!!!!!!!!!真既!!

哈!哈!哈!好好睇呀!趙!!!!!趙!!!!

 

____________________________________________________

 

聽日番學.................................

 

聽日番學啦!真係好唔開心呀!因為我唔想上呀!又錦無聊啦!

次次都上個幾堂呀!悶到死呀!我唔鐘意上既!!!!

我又要上啦!真係好唔開心呀!!!!!!哈!哈!哈!!!!!

仲有呀!我地仲要默書呀!真既!哈!哈!哈!!

真慘啦!錦到得呀!我就慘啦!都唔知點解好呀!!!!!!!

 

刊登時間︰2007-03-11 05:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]