∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 3 月 5 日  星期一   晴天


...........好開心呀.............

 

今日琲係第一日既番學既...............

 

今日第一日既!番學呀!我無遲呀!仲好早起身呀!!!!!!!!

不過我都係唔被黃穎早呀!!!!!!!!!!!!

因為佢真係好早既!!!!!!!!!!

 

______________________________________________________

今日..........................

 

今日我就慘啦!因為我地派左數學卷呀!!!!!!

我只係得22分呀!好差呀!我都學既!真既!!

我真慘呀!我之前中一數學都無錦差既!但係現左就...

可能我真的不可以讀A班呀!因為我跟唔上既!!!

佢地教D方法都唔同我地不樣既!真既!!!!

 

________________________________________________________________

 

今日放學................

 

今日我地週會堂好悶呀!因為唔講個D唔可以笑 fat人呀!!

我之後放學呀!仲有呀!我唔記得左囉野呀!趙!!!

我留左個筆袋係課室呀!只係一個筆袋既話我就唔會怕呀!!!

但係我筆袋裹面仲10蚊係到呀!我怕呀!因為我怕會有人囉呀!

只係一個筆袋我就唔係好怕呀!!!!!!!!!

不過我都唔想無呀!因為我想聽日可以見到啦!真既!我想呀!

 

刊登時間︰2007-03-05 07:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 3 月 4 日  星期日   晴天


.............最後放假的一日.................

 

今日..................................

 

今日又好早起身呀!真既!我真係好想訓呀!!!!!!!!!

仲要係錦早去去飲茶呀!我最唔 想去既!因為我唔 like 呀!

我好想可以去食西餐呀!仲要係唔駛去飲茶呀!!!!!!!!

哈!哈!!!!!!!!!

 

________________________________________________________________

 

租碟呀!

 

我地之後去左租碟睇呀!!!係睇阿笨特功同提防老千呀!!!

都好好睇既!真既!!!!不過有時都有D唔好呀!!!!!

真既!!!!!!!本來我地係睇20 30 40 既!不過之後唔好睇呀!!

所以先去睇我地去租個D碟呀!!!!都好呀!!!!!!!!

 

_____________________________________________________________

 

我地有睇到.................

 

我地有睇到終極一班呀!!!之前我以為唔好睇既!但係之後我地覺得無聊呀!

所以睇左陣呀!都覺得好好睇既!!!之前我睇覺得呀綸唔好既!!!!!

但係睇左幾睇佢都唔係好樣既!都好靚仔既!!!!!!!!!!!!!!!!!

不過我都係覺得吳尊靚仔呀!不過有時見亞綸個陣時!!!!!!!!!!!

都覺得好似被佢迷呀!我之前李湖丹都係錦講既!都話佢好迷人既!!!!!!!!

所以我都幾鐘意佢既儀家呀!真既!不過吳尊好D呀!!!!!!!!!!!!

 

_________________________________________________________________

 

聽日要番學啦..................

 

好唔想呀!我唔鐘意番學呀!真既!!!!!!!!!!!!!!!!!!

因為番學要做功課呀!真既!仲有呀!有時老師好惡既!!!!!!!

 

 

 

 

刊登時間︰2007-03-04 06:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


.........哈!哈!哈!...............

 

今日....................................

 

今日唔駛番學呀!好開心呀!真係好好呀!仲可以睇野呀!!!

真係既!真係好好呀!不過今日又係只係得我同我呀媽渣!!

我地去左我最 like既大興食呀!!!好開心呀!!!!!!!!

不過個到D野都貴既!如果唔駛就好啦!如果可以便宜D既話!

就好啦!我一定會日日都去食既!!因為個到D野真係好好食呀!!

 

 

_____________________________________________________

 

妹妹真慘呀..............

 

今日佢合唱團呀!所以只係得我地渣!!!!

但係佢番來個陣時呀!佢話佢老師話佢D頭髮過左呀!

但係佢夾左既啦!但係都唔得呀!!!!!!

個老師好白癡呀!錦到得既!!!!!!!!!!

仲要佢剪左之後4:60分番學校被老師驗查呀!真係呀!

其實可以番學樣先既!點解又要番去呀!!!!

真係呀!仲要去過之後又唔得呀!錦到得話長!!!!

真係唔知點好呀!又要佢5:60去過呀!!!之後又唔得呀!

又要剪呀!真係呀!但係我聽我呀妹講話好多人都係錦既!

真係好公唔公平呀!仲有呀!個個四眼龜呀!剪到我呀妹個頭好樣呀!

我真係有點想佢識唔識既!!!!!!!!

 

________________________________________

 

傾...............

 

今日我係第一次同杜B傾電話傾到錦內既!

真係呀!仲有呀!我洗緊頭都有呀!

呀!我地仲傾得好好呀!!!!!!

好開心呀!!!!!

 

 

                                                    

刊登時間︰2007-03-03 06:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 3 月 2 日  星期五   晴天


2007-03-02

今日......................................

 

今日無英文堂呀!好開心呀!因為佢又唔駛錦容易被功課我地食呀!好開心呀!

好開心呀!唔駛做錦多英文功課呀!不過點都有英文抄書啊!我最唔鐘意既!

抄到我手都累啦!仲有呀!仲有要抄3次呀!慘啦!抄死我啦!點好呀!真係慘啦!!

不過都好既!我最 like 今日呀!因為唔駛上英文堂呀!真係好開心呀!哈!

 

__________________________________________________________

 

今日小息........

 

今日小息呀!我D fd話叫我去參加科學老師做個個野呀!!!!

本來我唔玩去既!不過之後我見我幾個 fd都有去呀!!!

所以我就去啦!因為陪我D fd 呀!所以我就去啦!!!

哈!哈!哈!哈!我對朋有係唔係好好呀!!!!!!

 

_____________________________________________________

 

聽日就放假啦!好開心呀!

因為可以唔駛番學啦!係唔係好好呀!!!

就覺得係啦!仲有呀!星期日有花樣呀!

星期一就可以睇啦!真係好好呀!!!

不果我想星期一唔好有留堂啦!!!

如果唔係就慘啦!!

刊登時間︰2007-03-02 07:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 3 月 1 日  星期四   晴天


無咩野做過!!!! 滿足

 

今日.............

 

今日,又無咩野做過呀!不過我覺得今日就好唔開心啦!

因為今日都無D咩開心既事發無過呀!真復慘呀!

我想有一個好既事呀!真既點算好呀!!!!!!!!!!

 

_____________________________________________________________

 

屌位...................

 

今日第一堂英文堂就屌左位啦!因為老師話屌喎!!!!!!

我唔鐘意呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

不過都好既!因為我屌左位係好既!因為可以同杜B坐呀!!!

老師佢自己講話佢屌位錦樣係有佢自己既原因呀!!!!

但係我真係唔知既!因為我日日同杜B傾幾同玩既!!!!!!!

                但係老師點解會叫我同佢一起坐既!我真係好唔明呀!

究竟佢想點呀!!!!!佢真煩呀!

 

__________________________________________________

 

跳******

 

今日落雨呀!我地無得打籃球呀!!!!!!!

我地要考試跳繩啦!!!!!!!

我真係唔想既!!!!!!!!!!!!

不過之後跳繩考試呀!!!!!

我都好好既!我有6分呀!係最高許既!真係好好呀!

我想我今次好好既啦!

 

__________________________________________________________

 

等錦內既!

 

今日我地以為有結他班既!但係因為我地等好內都無來呀!

其實我都唔知老師做咩既!我地去到既啦!!!!!!

但係老師佢又唔知點解無來呀!真係聽佢玩死啦葉!!!!

我等左錦內呀!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2007-03-01 07:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]