今日..................................
今日又好早起身呀!真既!我真係好想訓呀!!!!!!!!!
仲要係錦早去去飲茶呀!我最唔 想去既!因為我唔 like 呀!
我好想可以去食西餐呀!仲要係唔駛去飲茶呀!!!!!!!!
哈!哈!!!!!!!!!
________________________________________________________________
租碟呀!
我地之後去左租碟睇呀!!!係睇阿笨特功同提防老千呀!!!
都好好睇既!真既!!!!不過有時都有D唔好呀!!!!!
真既!!!!!!!本來我地係睇20 30 40 既!不過之後唔好睇呀!!
所以先去睇我地去租個D碟呀!!!!都好呀!!!!!!!!
_____________________________________________________________
我地有睇到.................
我地有睇到終極一班呀!!!之前我以為唔好睇既!但係之後我地覺得無聊呀!
所以睇左陣呀!都覺得好好睇既!!!之前我睇覺得呀綸唔好既!!!!!
但係睇左幾睇佢都唔係好樣既!都好靚仔既!!!!!!!!!!!!!!!!!
不過我都係覺得吳尊靚仔呀!不過有時見亞綸個陣時!!!!!!!!!!!
都覺得好似被佢迷呀!我之前李湖丹都係錦講既!都話佢好迷人既!!!!!!!!
所以我都幾鐘意佢既儀家呀!真既!不過吳尊好D呀!!!!!!!!!!!!
_________________________________________________________________
聽日要番學啦..................
好唔想呀!我唔鐘意番學呀!真既!!!!!!!!!!!!!!!!!!
因為番學要做功課呀!真既!仲有呀!有時老師好惡既!!!!!!!
|