∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 2 月 28 日  星期三   陰天


哈!哈! 開心

 

有人遲左啦!

 

今日,呀黃穎娜佢遲左呀!仲要係遲左好多呀!真係難得一見呀!

因為佢好少會遲既!但是現在竟然遲呀!不過佢遲都無遲到呀!

其實佢都唔係好遲暨!我有時仲遲啦!我覺得我過佢呀!!!!!

 

___________________________________________________

今日英文堂呀!

 

我最唔 like上英文堂呀!因為好悶既!!!!!!!!

不過今日就唔同啦!因為今日差唔多整堂都係玩呀!

好開心呀!唔駛上英文堂呀!係我最 like既時間呀!!!

我地個行玩遊戲仲勝呀!好開心呀!勝了呀!!!!

 

___________________________________________________

 

哀電腦

 

今日我有電腦堂呀!但係我個部電腦又唔用得呀!真係慘呀!

上次都係錦既啦!我唔錦呀!因為我又無得啦!好開心呀!

真慘呀!以經好多次都係錦既啦!我唔要呀!!!!!!!!

我下次要有電腦玩呀!我好唔耐煩呀!上次又唔得!現在又唔得呀!

真煩!!!!!!!!

 

 

_____________________________________________________

 

今日唔駛留堂啦!好開心呀!

刊登時間︰2007-02-28 08:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 27 日  星期二   陰天


.......... 咩呀!! 開心

 

今日..................

 

今日我又要番學啦!不過就我今日遲左好多起身呀!其實我都想我今次一定遲既!

不過我竟然無遲到呀!仲早過佢地呀!我好開心呀!我錦遲都錦快呀!

我真是覺得我自己也得勁呀!是呀!我在我D 好朋友前!都不會說我是笨的!!

但是,我在不是我好朋友前,她是覺得我不被她好的!!!!!!

 

______________________________________________________

 

幸運............................

 

今天,老師竟然忘了檢查我們昨天的功課!!!!!!!!

我真的很開心呀!因為我昨天忘記了帶英文功課呀!所以我很開心她忘記了!!

這代表我是不是個有幸運的人,因為我覺得我有很多次沒有帶東西!

都是老師忘記了還是明天的!我真的很開心呀!

 

______________________________________________________________

 

為何天有這樣的對待我................

 

我有甚麼不對,為何天有這樣的對我,我想跟我的好朋友丹丹一起去抽卡!

但每次都不可以的,因為每次她們的老師都會留她們的!

使我們不能去呀!但我去看,竟然又抽完呀!又不可以抽啦!我很不開心呀!

我只是之前抽過一次的!就不可以啦!為其麼!我只是遲來了

就不讓我抽,是不是我有甚麼做錯的,而我是不知道的,你說呀!我會改過的,

但千萬不要這樣的對我,我真的受不了啦!!!!!!!!!

 

_________________________________________________

 

有了

 

我妹妹今天找到了花樣少年少女14集,很開心呀!!!!

竟然會這樣快找到了,因為之前13集都要找很久!

但現在竟然會這麼快的,真好呀!我很開心呀!其實世上是不能有完存的好!

如果有的話,那麼這個人就是一個很好很好的人!

我相信是不可能的,世上是沒有人能夠十全十美的!!!!!!

刊登時間︰2007-02-27 06:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 26 日  星期一   晴天


第一日番學既日子

第一日番學啦!

 

今日係我地第一日番學既日子呀!好慘呀!因為要好早起身呀!好慘呀!

又要我錦鬼早起身呀!而且我呀妹又唔駛番呀!我唔想番呀!我好想好似呀妹一樣呀!

如果可以唔駛番學就好啦!我講真既!因為我根本唔鐘意我現在個班呀!

因為我現在個班d人根本就一點都唔好人既!我唔想番呀!我想可以留係居企呀!

 

__________________________________________________________

 

我好多功課無做到.........

 

今日其實我有好多功課都無做到呀!真係唔想做呀!我見到d功課都想唔做!

如果我可以唔做功課既話呀!我一定會唔做呀!!!!!!!!!!

我好多功課都係抄人既渣!!真慘呀!但係如果有d第一堂既話!就一定要做既啦!

哈!哈!哈!!!!!!

 

______________________________________________________________

 

慘慘慘..............

 

我今日無帶英文功課番去呀!真係好慘呀!無得 do 功課啦!!!!!!

今次我一定死啦!我無帶呀!無得做呀!錦就慘啦!今次一定會被老師罰既!!

我明天仲要係英文堂第一呀!又無得抄呀!真慘啦!我真係慘啦!!

今次一家會被老師話啦!!!點算呀!我又唔知點好呀!!!!!!!!!

我又唔想被老師話呀!!!真係好慘啦!真係既!我真係唔想既!!

我明明記得帶左既!但係之後番到點算好呀!

 

刊登時間︰2007-02-26 06:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 25 日  星期日   晴天


最後開心既一日

最後 happy

 

今日我係最後 happy既一日呀!因為聽日就要番學啦!好唔 happy呀!

不過我地今日早上無落到去食呀!好開心呀!因為媽好下午先去呀!!

      一來爸爸佢又好遲呀!所以我地睇左鬼怪屋呀!唔係好驚既!所以我地睇呀!

 

__________________________________________________________

 

飛飛................

 

之後下午我地落左去呀!好開心呀!因為我地買左飛輪海D碟呀!

本來我地想去換飛輪海既 post呀!不過我地去到呀!之後佢話

無晒啦!好唔開心呀!我好想要既!係!如果時光可以倒流就好呀!

我一定我我呀妹會好早去既!真條慘啦!唔通我想要既!就無既!

我唔要我呀!因為我好飛輪海既!我呀妹仲話我呀!

之前對其他既歌星就唔係好鐘意既!佢話之從飛飛出左啦!!!

我就好 love佢啦!因為我覺得佢地好可愛又靚仔既!!

 

_______________________________________________________________

 

好想買.............

 

   今日我有去到書館呀!我去到呀!見到有樣野呀!我好想 buy呀!

但係好貴呀!要2百幾呀!好貴呀!係書既花樣少年呀!除左字呀!

      仲有圖片既!吳尊好靚仔既!除左錦呀!我仲想買埋花樣既寫真呀!

唔係唔好既!野呀!只係圖片既渣!但係又係好貴既!要 100呀!

我同我呀妹都想既!不過又唔想問媽呀!因為佢一定唔被既!

我要蓄多D錢啦!不定要呀!

 

_____________________________________________________

聽日.............

 

聽日就要番學啦!好唔開心呀!唔可以玩啦!

我想唔好番學呀!我想可以一直放假啊!我真!!!!

一定無可能既!真慘啦!聽日又要開始我個唔開心!

又要我唔開心錦番學啦!我唔 like我個班呀!

我想去我個D老婆個班呀!不果除左杜B呀!

我瑟唔鐘意呀!我唔想下年又讀這班呀!

我一定要可以同我D Fd 一班呀!

 

 

 

刊登時間︰2007-02-25 08:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 2 月 24 日  星期六   晴天


電電髮........妹

 

今日又好早起身呀!

係!今日又要好鬼早起身啦!因為要同我呀爸爸去飲茶呀!不過佢好遲先起身呀!

不過佢地太遲起身既!因為佢太遲啦!所以去到唔夠位呀!所以要唔駛去飲呀!

之後我地就去左酒樓旁既餐廳食呀!個到d野都好好食既!不過環境d就仲好啦!!!

仲有呀!個到好多人都好年輕呀!!!!個間多唔新豪呀!個到真係唔錯既!

不過又遠又環境唔係好好呀!如果可以合我要求就好啦!!!!!哈!哈!哈!!!

我係唔係好高要求呀!!!!

 

 

________________________________________________________________

 

電電髮!!!

 

我地租左2套碟呀!都唔錯既!不過本來我地今日有得睇既!不過之後都無啦!

因為我呀妹佢要電髮呀!仲好內呀!原來電髮係錦內既!!!!!!!!

不過我地都有收獲呀!我呀妹佢見到一本 yes 雜誌呀!之後都買左啦!哈!哈!哈!

不過電髮真係要電好內既!電左髮,我地本來都可以睇野既!不過之後!

因為妹妹番來個陣時呀!媽媽佢地又要睇佢個d野呀!仲睇左好內既時間呀!!!!

我想如果唔係呀!我地最小可以睇到一集碟呀!真係既!不過我唔妹佢電左個唔錯既!

 

刊登時間︰2007-02-24 06:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]